Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En ook niet teveel gaan schuiven met je openingstijden. Je wilt juist dat je op dat punt voorspelbaar en dus betrouwbaar bent. Ik snap dat zoiets handig kán lijken omdat je geld bespaart maar eigenlijk graaf je daarmee je eigen graf.. Want staat een klant eenmaal voor een dichte deur, dat vergeten ze nooit weer 
) 2x per week rijden en 1x per week gaat dochterlief (3,5). Dit is mijn ontspannen en even mn hoofd leegmaken en genieten van het feit dat ik hard werk... Happy_Joy schreef:Daar heb ik ook over nagedacht, prioriteiten stellen, maar we zijn tot de conclusie gekomen dat ik mijn stalletje, zolang het nog kan, blijf houden, is een stukje ontspanning voor mij, mijn toevluchtsoord, een plekje waar ik tot rust kom.
Ik heb mijn paardjes er staan en 2 pensionners, de pensionners zorgen er voor dat ik alles kan houden zoals het nu is, ik zet s'ochtends de paarden buiten en mest dan de stallen gelijk uit, dit alles kost mij een half uur, 3 kwartier, binnen halen doen ze zelf en daarbij zetten ze die van mij ook gelijk binnen. Als ik s'avonds een uurtje over heb, dan ben ik op stal te vinden om te rijden, meestal komt het daar al niet van. In het weekend ben ik wel wat meer op stal, maar zodra het nodig is ga ik richting café om te helpen. Het kost mij niks en qua tijd heb ik al veel ingeleverd, niet erg, is inderdaad prioriteiten stellen. Maar ook ik moet uitkijken dat ik mezelf niet voorbij ga lopen, thuis komt ook het meeste op mijn schouders, geen problem hoor, maar vrije tijd is er bijna niet meer.
Jeetje wat vervelend voor je vriend! Een herseninfarct is niet niks, en ik vermoed dat hij nog redelijk jong is? Ik snap ook heel goed dat hij daar depri van wordt.. Voor jouw ook extra moeilijk denk ik, want echt alles komt op jouw neer nu. Mocht je per pb even je hart willen luchten hij staat voor je open hoor!
Ook dit mag via pb als je liever niet teveel info online zet 
Hopelijk voelt hij zich gauw wat beter
) oorzaak is waarschijnlijk stress en onregelmatig leven, maar dat is niet met zekerheid te stellen.

Het werd wel alléén bij vaste klanten gedaan. En verruit de meeste betaalde (uiteindelijk) wel. Dus ook dat snap ik wel..