Ik heb het gevoel dat ik niet geaccepteerd word...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vero

Re: Ik heb het gevoel dat ik niet geaccepteerd word...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 16:39

Dit topic is niet bedoelt voor aandacht maar gewoon om even te kijken wat andere bokkers vinden wat ik kan doen.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:40

Veertje wij accepteerde jou wel, wij adviseerde jou alleen in de veronderstelling dat een JHK wellicht leuker voor je is. Ik heb zelfs nog aangeboden om daar tips te geven. :)
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 10-05-14 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:41

Lees voordat je iets post goed na hoe het over komt. Wie weet schrijf je in de snelheid dingen die niet zo handig zijn?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 16:41

Petrichor schreef:
Veertje wij accepteerde jou wel, wij adviseerde jou alleen in de veronderstelling dat een Jhk wellicht leuker voor je is. Ik heb zelfs nog aangeboden om daar tips te geven. :)

Niet erg! Ik zei hk maar ik bedoelde meer jhk

minikatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:46

In de openingspost van je jhk staat wel dat je niet bij ons welkom was
communicatiefoutje zullen we maar zeggen ;)

Als je wilt wil ik wel een leuke openingspost schrijven voor je nieuwe jhk als afgeleide van die van ons :)

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 16:49

Staat dat er? Niet gezien haha

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:50

Nu moet ik zeggen dat het wel Bokt is hé...Bokt is lang niet zo aardig als ze zich voor doen.

Maar dan post je toch niets bij HK? En het is inderdaad maar een forum :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:55

Het gaat in dit topic, voor zover ik weet, een JHK topic. Ik zit namelijk ook in dit topic en de voorbeelden die ze noemt hebben zich bij ons in het topic voorgedaan.

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:58

Ik heb even het topic bekeken. Maar je zei zelf doei? En dat je de groep ging verlaten. Dus naar mijn idee, eigen keuze.

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 16:59

Ik heb inderdaad hem zelf verlaten door die reacties

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:59

Wat is dan het hele "probleem" nu als ik vragen mag?

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:00

Veertje11 schreef:
Ik heb inderdaad hem zelf verlaten door die reacties

Ik denk dat je de reacties niet te persoonlijk moet nemen. Dat is het nadeel van een schermpie, je kan het verkeerd lezen/opvatten. :j

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:09

Ik denk dat de oplossing en het probleem allebei bij de TS liggen, en niet bij de andere mensen. :)

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:38

TS ik vind een aantal dingen die je doet erg vervelend, wellicht zou je er wat aan kunnen doen:

- Je maakt ontzettend veel reclame, dat is heel heel erg vervelend. Net zoals het glitterregenboogmaankoos topic. Je hebt je aangemeld, maar reageerd zelden en als je reageerd doe je dat doormiddel van reclame.
- Je bent nu 12 geen 8 meer. Misscchien kan je proberen wat volwassener te zijn, te schrijven? En ook : weten waar je thuis hoort. Zoek YHK topics waar je hoort en niet zomaar een 'volwassen topic' binnen dringen.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:42

Gaat dit ook over ons topic?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:44

melody7

De vraag was ook meer aan Veertje zelf gericht :)

coldsummers

Best raar dat toch veel mensen zich aangesproken voelen door het topic van de TS.

Kennelijk is er in veel topics iets gebeurd waarbij de TS zich heeft vermengd. :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:47

Als je haar berichten terug leest gaat ze overal wel weg...

@heimdalir, zo gek is dat niet. TS is 2 maanden op bokt en heeft ruim over de 1000 berichten geplaatst, vaak is het maar een woord of iets in die trant. ;)

Veel mensen storen zich aan TS, en dat komt bijna in ieder topic naar voren. Het probleem ligt ook wel degelijk bij TS en niet bij andere mensen.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:49

Veertje: mag ik je een advies geven? Laat bokt even een jaar of 3-4 voor wat het is. Je bent 11-12, dat is eigenlijk gewoon nog veel te jong voor zo'n groot forum dat éigenlijk vooral door volwassenen van midden 20 wordt bezocht. Kom lekker terug als je 14-15 bent, dan zal het een stuk makkelijker voor je zijn.

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:50

KimD Ik bedoelde er niks mee, maar het viel mij op dat de mensen die reageren afweten van de situatie. Ik weet er dus niks van af. Maar twee maanden en dan al 1000 berichten? Jeetje, ik kom daar nog niet eens aan en ik zit er al enkele maanden op. :')

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:53

Heimdallr schreef:
KimD Ik bedoelde er niks mee, maar het viel mij op dat de mensen die reageren afweten van de situatie. Ik weet er dus niks van af. Maar twee maanden en dan al 1000 berichten? Jeetje, ik kom daar nog niet eens aan en ik zit er al enkele maanden op. :')

Ik heb er 5000 op tijd van 4 jaar... :') Maar het viel mij al op in bepaalde topics waar ze dan ook in reageerde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:54

Ibbel schreef:
Veertje: mag ik je een advies geven? Laat bokt even een jaar of 3-4 voor wat het is. Je bent 11-12, dat is eigenlijk gewoon nog veel te jong voor zo'n groot forum dat éigenlijk vooral door volwassenen van midden 20 wordt bezocht. Kom lekker terug als je 14-15 bent, dan zal het een stuk makkelijker voor je zijn.

Nou, dat vind ik ook een banketstaaf opmerking. :Y)
Er zijn genoeg topics waar ze terecht kan mocht ze zichzelf een beetje aanpassen. Denk namelijk dat het probleem ook echt aan haar ligt en niet aan andere. :)
Denk dat het prima een fatsoenlijke tip is voor Veertje, maar om nu meteen te zeggen dat het een te groot forum is voor iemand van 11-12, daar ben ik het niet mee eens. Het ligt aan je gedrag, niet aan je leeftijd. Er zijn genoeg 16-jarige die zich precies hetzelfde gedragen. Maar goed, dat is weer een andere discussie. ;)

coldsummers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:55

Ik heb haar wel eens zien reageren ja.

Bokt is er niet om reclame te maken voor je eigen topics. Ik heb ook vaak berichten van mensen gehad die via een pb hun topic promoten. Ik heb toen uitgelegd aan een meisje hoe het zit, dat sommige mensen het niet fijn vinden en dit op een niet zo'n nette manier kunnen communiceren. Ze snapte het en ze bedankte me voor het advies en ze zou het niet meer doen. Daarna heb ik nooit meer een bericht gekregen van haar. :)
Had daarvoor wel een aantal gekregen steeds over hetzelfde topic. Nu vind ik het niet zo erg, maar soms is het storend. Negeren is een optie, maar dan riskeer je dat iemand anders uit zijn of haar slof schiet tegen een jong meisje die op het internet zit voor haar plezier. Liever dan iemand die het beste voorheeft dan dat ze dalijk uitgescholden wordt. Althans zo denk ik dan.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 18:00

Ben ik met je eens Heimdallr. In het JHK topic waar ik met Veertje in zit werd ongelooflijk veel reclame gemaakt voor de talloze topics die ze aanmaakte, toen hebben we haar ook vriendelijk verzocht dit niet meer te gaan doen omdat het irritant werd. (Een keer kan prima, of een fototopic even melden, maar niet in elk bericht een nieuw topic).

Het meisje waar jij het over hebt pakte dit dus goed op, maar bij Veertje ligt dit gewoon anders en dan voelt ze zich meteen "niet geaccepteerd". Laat het los en als je dat (nog) niet kunt, kun je forums beter even achter wegen laten totdat je het wél kunt.