buikpijn

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rosie

Re: buikpijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 21:58

Pijn linksonder kan ook een teken zijn van een blindedarm ontsteking. Hoe is je temperatuur TS, heb je koorts? Ben je misselijk?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:06

Als het heel erg wordt zou ik toch even met de hap bellen!
Beter 1x teveel naar het zh dan te weinig

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:09

En warme kruik en een lekkere kop thee kan ook wonderen verrichten :Y)

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:09

Koorts is een belangrijke graadmeter. Heb je dat ook?
Het is jouw lijf, als je het niet vertrouwt kan je altijd de HAP bellen. Zij kunnen je adviseren of je wel of niet hoeft langs te komen en kunnen misschien je bezorgdheid wat wegnemen.

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:11

Cola drinken wil ook nog wel eens helpen.. Ik denk persoonlijk gewoon menstruatie hoor. Al blijft het lastig beoordelen uiteraard vanuit een pc. ;)

Miiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:15

Met cola kan je het beste eerst de prik eruit halen door het bijv in de magnetron te doen. Door het gas in de cola kan je buik/darmen anders ook weer upset raken.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:16

Wat ik me opeens afvraag.. ben je gisteren en vandaag wel naar de wc geweest voor de grote boodschap? Dat kan een 'HOOP' schelen.

schuimpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:21

SuzanH schreef:
Esmee_98 schreef:
Dan zou heel je verteringsstelsel omgekeerd zitten? :+

Jaa klopt. Sommige heben hun hart ook aan de andere kant ;)!
Dan is alles gewoon omgedraaid!

Waar haal je dit soort wijsheden vandaan? Bij ieder mens zit het hart links van het midden hoor, en ook je blindedarm zit altijd rechts. :j Mocht jij anders in elkaar zitten zou ik je adviseren het circus in te gaan, kun je veel geld mee verdienen! :D

lotlot2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 22:23

Je hart (en andere organen) kunnen wel degelijk aan de verkeerde kant zitten, maar als dit zo is word je meestal niet zo heel oud

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 22:53

Het kan idd wel schuimpie komt weinig voor maar kan wel.

Ontlasting is weinig maar heb geen koorts menstruatie duurt nof 3 weken.

Stel de HAP steeds uit maar voor mn examens moet het overzijn dus als het maandag nog niet over is ga ik er heen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 23:23

Is het echt onderin je buik bij je blaas? Heb ik ook wel eens namelijk na een lange tijd gezeten te hebben bijv op school een hele erge steek onderin mijn buik ( ook links ) en kan dan niet lopen. Weet niet wat het is maar heb er soms ook last van.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 00:05

Oh dan kan de eisprong niet denk ik.

Maar daar kun je echt heel veel pijn van hebben hoor. Ik had het rechts zitten en kon 's nachts met de ambu naar het ziekenhuis met verdenking van blinde darm. Ik kon niet meer rechtop staan van de pijn. Bleek achteraf ook mijn eisprong te zijn :+ De maanden daarna ook veel pijn en toen maar aan de pil gegaan.

Links onderin schijnt vaak met je darmen te maken te hebben. Heb je ook een oppgeblazen gevoel?

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 05:05

Opgeblazen gevoel geen last van nee galblaas zit meer naar bovrn anders had het dat ook nog kunnen zijn het is echt met mn darmen temaken ze maken ook veel lawaai namelijk :')

esmeerodrigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 06:28

Je lies ? Een liesbreukje missvhien ? Lijkt mij geen menstruatie , beetje absurd als je daarvan licht in je hoofd word.

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 06:39

Esmeehh schreef:
Je lies ? Een liesbreukje missvhien ? Lijkt mij geen menstruatie , beetje absurd als je daarvan licht in je hoofd word.

Dan geloof jij mij nooit als ik je over mijn menstruatie vertel. Licht in mijn hoofd is dan nog het minste :')
TS; als je zeker weet dat het je menstruatie niet is, dan zou ik voor mijn examens toch echt de Huisarts/HAP even bellen. Mijn examens beginnen morgen ook en ik ben erg ziek en dat heeft toch echt flinke invloed op mijn resultaten.
Wat zeggen je ouders eigenlijk? Zijn zij niet bezorgd over de aanhoudende pijn? En heb je nog wel ontlasting?

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 07:30

schuimpie schreef:
Waar haal je dit soort wijsheden vandaan? Bij ieder mens zit het hart links van het midden hoor, en ook je blindedarm zit altijd rechts. :j Mocht jij anders in elkaar zitten zou ik je adviseren het circus in te gaan, kun je veel geld mee verdienen! :D

:+ :+ :+ misschien moet je eerst eens wat research doen voordat je mensen belachelijk maakt :7

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 09:50

Mn ouders geen idee ze vinden het wel meevallen. Mn ontlasting is weinig dus ga vandaag een afspraak maken voor morgen mijn examens beginnen woensdag dus het dan nog genoeg tijd

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 10:13

TS ik zag wat posts van je in andere topics, en ik heb een vermoeden dat je heel goed weet wat er aan de hand is :) correct me if I'm wrong.. maar hoe is je eetpatroon? (Of is dat vragen naar de bekende weg?) Als mijn vermoedens kloppen is het denk ik een goed idee om dat aan te pakken. Meer ga ik er niet over zeggen ;) Zorg goed voor je lijf. Je hebt er maar 1.

Ik bedoel het goed (ik weet waar ik over praat namelijk), dus hoop dat je je niet aangevallen voelt. En mocht ik de plank wel volledig misslaan, mijn oprechte excuses. Succes.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 10:17

Heb je toevallig bloemkool of rauwkost gegeten? Een salade? Rauwe uien?
Ik krijg van rauwe uien namelijk op de raarste plaatsen maagkrampen. Ik had er ook een paracetamol voor genomen maar het bleef aanhouden. Geen opgeblazen gevoel of 'gas' hier maar wel een nare buik. Wie weet heb je namelijk ook iets gegeten dan moeilijk verteerbaar is voor je darmen.

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 10:24

Begrijp ik het goed dat je in het ziekenhuis ligt?

Mickyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 10:40

Pijn linksonderin ligt vaak aan de darmen. Die schijnt daar een soort knik te maken waar ontlasting kan achterblijven.
Maar ik snap het niet zo goed als ik je andere posts lees? Hier zeg je dat je niet naar de huisarts/ hap wil, maar in je andere posts staat dat je al een tijd in het ziekenhuis ligt en daar nog een maand moet blijven?

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 12:12

Ja ik lig in t ziekenhuis maar mn eetpatroon is gewoon goed hoor.
En ik moet toch eerst controle ervoor en daarvoor moet ik toch naar de HAP heb t daar nog biet gevraagd hoor

biancatjuh27

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 12:15

Als je al in het ziekenhuis ligt, waarom geef je daar dan niet aan dat je zoveel buikpijn hebt?
Sorry maar vind het een vaag verhaal zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 12:15

SuzanH schreef:
Esmee_98 schreef:

Dan zou heel je verteringsstelsel omgekeerd zitten? :+

Jaa klopt. Sommige heben hun hart ook aan de andere kant ;)!
Dan is alles gewoon omgedraaid!

Lol, dan was dat denk ik al eerder opgemerkt hoor, zoveel mensen zijn dat niet waarbij alles in spiegelbeeld is. Sorry om je uit die droom te hebben en niet zo leuk om TS mogelijk rare dingen aan te praten.

TS, je ligt nu in het ziekenhuis lees ik. Dan hoef je niet te wachten op de HAP hoor, over het algemeen lig je met goede reden in het ziekenhuis en daar zullen ze goed op je letten.

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 12:20

Chella_dora, praat ik TS raars dingen aan? Nee hoor, met alles omgedraaid kan je ook oud worden hoor. Ik zit niet in een droom hoor, tis voor mij geen droom dat TS alles verkeerd om heeft in haar lichaam. En of ze weten dat alles goed ligt, tsja, soms ontdekken ze dat pas laat hoor!
Laatst bijgewerkt door SuzanH op 11-05-14 12:22, in het totaal 1 keer bewerkt