Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
). En als het gaat, praat hier met elkaar over zonder dat je verwijten naar elkaar gaat strooien. 
Dimple schreef:En vraag niet aan je vriend of hij nog wel toekomst met je ziet................vraag jezelf dat af! Jij bepaalt dat!
Ik heb geen ervaring met angsten, maar ben wel 1,5 jaar goed overspannen geweest. Het is een behoorlijk belasting voor je relatie. Daarbij kan jij die extra spanning die nu bij deze relatie komt kijken er niet bij hebben. Je hebt je handen vol aan jezelf.
Kies voor jezelf. Je bent 17..............werk aan jezelf! Hou van jezelf en de rest komt vanzelf.
Sterkte!
alltimapanda schreef:Ik snap dat me vriend het ook niet kan accepteren maar op de momenten dat ik bang ben en hij is er bij dat die me even moed in spreekt wat die nu nooit doet. hij word snauwerig en gaat erg onaardig doen tegen mij.
Jennyj01 schreef:alltimapanda schreef:Ik snap dat me vriend het ook niet kan accepteren maar op de momenten dat ik bang ben en hij is er bij dat die me even moed in spreekt wat die nu nooit doet. hij word snauwerig en gaat erg onaardig doen tegen mij.
Probeer eens voor hem een soort handleiding te maken . Zeg maar een soort stappenplan hoe jij graag ziet dat hij reageert. Wat hij moet doen/zeggen en hoe hij jou in die specifieke situaties kan helpen.
Maak op de achterkant een (kort) lijstje met dingen die hij in die situaties absoluut niet moet doen of zeggen.
Op die manier is het voor hem ook duidelijk wat wel en wat niet handig is.