Op bokt kom jij op mij over als een persoon die ijzer sterk in haar leven staat, altijd goed weet wat ze wil en hoe ze dat doet. IJzersterke adviezen geeft en goed is in bemoedigen.
Je geeft ook al aan dat je op bokt anders bent dan in real life.
Ik ga je topic volgen want ik ben heel erg benieuwd naar je ervaringen van Mindtuning.
Het zegt mij zo niets en had er tot jij het in dit topic benoemde nog nooit eerder over gehoord.
Ik ben zelf gediagnosticeerd met een sociale fobie waarbij ik ontwijkend gedrag vertoon. (vluchtgedrag).
In spannende situaties krijg ik last van hartkloppingen, wordt ik onrustig, kan niet meer slapen, ga ik lopen ijsberen, tot in den treure de situatie beleven, kan niet meer eten en ik ben niet aanspreekbaar.
O ja en kots neigingen als ik wel probeer te praten, veel naar de wc en bij onbegrip uit de omgeving wordt ik behoorlijk prikkelbaar/boos.
Omdat ik niet met dit gevoel om kan gaan ga ik het uit de weg.
Ik ben sinds december vorig jaar gestart met individuele gesprekstherapie en daarnaast start ik volgende week met een dagbehandeling (therapie in een groep).
Ik heb ook inmiddels medicatie voorgeschreven gekregen om de angst klachten wat te remmen maar omdat ik daar morgen pas mee start kan ik daar niks zinnigs zeggen.
Ik ben heel erg benieuwd ook hoe andere mensen er mee om gaan.
Mijn manier is ontwijken maar of dat nu zo goed is