problemen met de pil. Ervaring gevraagd!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:46

Wat ik niet snap is dat je de pil hebt gekregen voor het uitstellen van je menstruatie. Je geeft expliciet aan dat je hem niet slikt als anticonceptie, en hoewel je je menstruatie kunt uitstellen met de pil, is die daar niet primair voor bedoeld. Daar zijn andere middelen voor: http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 04&rId=790

Snoevie

Re: problemen met de pil. Ervaring gevraagd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:46

Toch gebeurd t vrij vaak merk ik! Er zijn veel artsen die het als zodanig uitschrijven

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:47

Ibbel schreef:
Wat ik niet snap is dat je de pil hebt gekregen voor het uitstellen van je menstruatie. Je geeft expliciet aan dat je hem niet slikt als anticonceptie, en hoewel je je menstruatie kunt uitstellen met de pil, is die daar niet primair voor bedoeld. Daar zijn andere middelen voor: http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 04&rId=790

Ligt eraan hoe lang ze weg gaat:
U kunt dit maximaal 14 dagen innemen en de menstruatie daarmee dus maximaal 2 weken uitstellen. Na stoppen van het gebruik treedt de menstruatie na 2 tot 3 dagen op.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:47

eenitraM schreef:
Waarschijnlijk heb je een kaal doosje wegens bezuinigingen van de apotheek. Reden van bloeding kan zijn doordat je lichaam nog moet wennen aan de hormonen.

Nee hoor,als de doosjes per 6 strips binnenkomen,en jij mag er 3 van hebben,dan kan je ze moeilijk los laten liggen toch?

Ethin/levo bestaat van meer dan 10 merken tegenwoordig[/quote]

Ik heb ervaring met doosjes van 3 strips...[/quote]

hoe bedoel je? ik volg t even niet :o

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-14 20:48