Ik ben het zoooo beu!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:08

Het is geen huidziekte, want er is echt niets te zien op m'n lijf. Geen groeven, geen schilfers, geen rode plekken en geen bultjes.

De jeuk is echt vreselijk. Gebroken nachten, veel medicijnen en heel erg moe.
Over een week of 3 ga ik terug naar Nederland maar zelfs dat is niet uit te houden heb ik het idee.
Veel dank voor je bericht en veel sterkte!!

Overigens durf ik uv licht niet aan omdat ik bang ben dat het hooikoorts is. Ik slijt m'n dagen dus binnen :(

Hollyleaves

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:26

Rowdine schreef:
Ik krijg prednison en twee soorten anti histamine tegen de jeuk en het komt gewoon in alle hevigheid opzetten als die middelen na een halve dag zijn uitgewerkt.

Het is geen schurft want er is echt niets te zien op m'n lijf.

Nou, als dat niet werkt is dat echt zeer bijzonder! Ik had zelfs jeuk aan de slijmvliezen bij mijn ogen, mond en onder de huid in mijn handen. Ik vraag me echt af wat je dan in vredesnaam moet hebben. Kan het gemist hebben in dit topic, maar ben je al op de homeopatische tour geweest?

Anoniem

Re: Ik ben het zoooo beu!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 12:36

Dat werkt wel, maar niet de hele dag en nacht.
Nog niet op de homeopatische tour geweest. Daar ben ik eerlijk gezegd ook niet zo heel erg in thuis?

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 14:06

Is je huid normaal gekleurd? Ben je recent ingent/gevaccineerd? Ben je niet allergisch voor prednison?
Heb je in open wateren gezwommen?

Jeuk kan ook intern voorkomen als een reactie op een auto-immuunziekte, en nee dit hoeft niks ernstigs te zijn. Het kan ook zijn dat je mss een worm/parasiet besmetting hebt, dit kan ook jeuk opleveren .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-14 15:28

Huid is normaal en verder geen gekke dingen gedaan! Eet al tijden hetzelfde, gebruik geen andere shampoo oid, niet in open wateren gezwommen (althans, begin maart wel, maar nu pas last). Niet allergisch voor prednison en ook niet gevaccineerd.

Zou prednison niet beter moeten helpen bij een auto immuun ziekte? Toevallig net getest op bloedsuiker spiegel en die is veel te laag. Kan dat iets met jeuk te maken hebben?