Ik heb niemand..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rocamor

Re: Ik heb niemand..

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 20:43

Accepteer het gewoon. Soms is het niet anders.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 20:43

Lieve lieve lieve TS, wat zou ik jou nu graag een hele dikke knuffel willen geven.
Ik heb de laatste pagina's van je andere topic gelezen en dat is echt een opeenstapeling van ellende.
Ik woon in Almere, dat is helaas niet om de hoek, maar anders had ik gezegd: kom we gaan morgen samen wat leuks doen.
Van je beste vriendin vind ik het erg egoïstisch om niet te reageren. Fijn voor haar dat haar leventje nu fijn verloopt, maar ze zou er ook voor jou moeten zijn.
Zijn er anders bokkers die bij jou in de buurt wonen, waarmee je zou kunnen afspreken?

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 20:53

er zijn enorm veel meetings hier ook op bokt dus vast ook een bij jou in de buurt, leer nieuwe mensen kennen (voordeel op bokt iedereen deelt dezelfde passie: paarden) voor een gezellig babbeltje mag je mij ook altijd pben ofcourse. het gaat nu misschien even minder met je maar dat komt wel weer goed, je bent net ontslagen en net weer thuis je moet weer een nieuw ritme zien te vinden en dat kan lastig zijn

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 21:46

TS, in je openingspost heb je het erover dat na 3 jaar je relatie voorbij is. Maar in je andere topic staat er dat je 7 maanden samen was met je vriend. Of begrijp ik het nu verkeerd?
Niettemin blijft het natuurlijk kl*te.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 21:52

Opgeteld was het bijna 3 jaar, maar het is een tijdje uit geweest.
De 2e keer waren we 8 maanden samen..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 21:54

Oooh zo, nu snap ik het.
Echt een knap staaltje slechte timing zeg, dat uitmaken. Wist hij op dat moment dat je alweer terug zou komen?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-14 21:55

Dat wist hij zeker, gezien ik hem vroeg of hij me kon ophalen vanaf het vliegveld.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 21:59

Pfff wat ontzettend naar zeg. Ik vind het heel vervelend om zomaar mijn oordeel gereed te hebben maar wat vreselijk tactloos zeg.

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 22:20

Ik heb je een pb gestuurd :) Misschien kunnen we binnenkort keertje afspreken :)

Dikke knuffel vanaf hier :*

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-14 22:27

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 09:10

je zit duidelijk even in een fase dat alles even tegenzit.
Het is vreselijk om je grote liefde te verliezen, tegelijkertijd je baan kwijt te raken en dan ook nog het gevoel te hebben dat iedereen te druk is om jou te troosten.
Maar je moet ook wel geloven in je eigen herstel.

Af en toe jezelf even een schop onder je kont geven en bedenken: ik heb niemand nodig, ik zoek een nieuwe baan en alles komt weer op zn pootjes terecht.

In ieder geval veel sterkte en richt je vooral op het heropbouwen van een structuur in je leven.

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 13:51

Lieve TS als je je een keer verveeld, ik kom uit friesland en wil zo de bus naar groningen pakken en een keertje iets leuks met je doen.
Ik weet precies hoe je je voelt..
En als je van een feestje houdt kunnen we ook wel eens op stap.

Stuur me maar een pbtje als je het leuk lijkt!

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 17:06

Ik dacht dat je weer terug ging naar een andere stal?

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:13

Nogmaals TS, het is rot, niemand zal zeggen dat dat niet zo is. Maar de enige die jou erdoorheen kan trekken ben jij zelf. Het is helemaal niet erg om je rot te voelen, maar met 'zielig' zijn bereik je niks, op een gegeven moment zul je door moeten.

Het is rot hoe het gegaan is met je ex, het is rot hoe je 'beste vriendin' je behandelt, maar daar kun je niet op blijven tobben. Zet alles voor jezelf op een rijtje, wat is er gebeurt (en eventueel waarom is het gebeurt) en wat ga je doen om weer goed in je vel te zitten?
Voor mij, en met mij ook een heleboel andere mensen, helpt het heel goed om te gaan sporten, tijdens het sporten kun je je stress kwijt en je kunt alles even goed op een rijtje zetten voor jezelf. Dat kan paardrijden zijn, boksen, hardlopen, wat dan ook.

Ga je dag vullen, van thuis zitten wordt je alleen maar slechter te pas (ik spreek uit ervaring). Als je het gevoel hebt dat je er echt niet meer uitkomt, ga naar je huisarts. Het is echt geen schande om hulp te zoeken, zeker als je zo weinig mensen om je heen hebt die je kunnen opvangen. Zoek nieuwe contacten op, er zijn hier al genoeg mensen die aanbieden dat je ze kunt pb'en, of zelfs mensen die een dagje met je op stap willen. Wie weet kun je zo echt goede nieuwe vriendschappen opdoen.

Wat betreft het niet weten wat je wilt, is het geen idee om een beroepskeuzetest te doen? Ik heb mij mijn hele leven gefocust op diergeneeskunde, waar ik heel waarschijnlijk niet verder in kan. Ik ben toen naar een studiekeuzecentrum gestapt en heb daar ontdekt dat mijn interesses eigenlijk veel breder zijn dan ik altijd gedacht heb, en heb zo ineens interesse kunnen wekken voor hele andere studies en beroepen dan ik in mijn hoofd had zitten.
Geloof in jezelf TS, je komt er echt wel doorheen!

MusicIsLife

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:20

Ik herken je verhaal, ik heb ook niemand om wat mee te doen. Probeer op zoek te gaan naar dingen die je leuk vind en alleen kan doen of juist dingen waar veel mensen zijn, zodat je nieuwe mensen kan leren kennen. Ik probeer me bijvoorbeeld te richten op fotografie, ik vind dit erg leuk en het verveeld me nooit en.. het is iets wat ik alleen kan doen:)

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:26

luckyencurl schreef:
Ik herken je verhaal, ik heb ook niemand om wat mee te doen. Probeer op zoek te gaan naar dingen die je leuk vind en alleen kan doen of juist dingen waar veel mensen zijn, zodat je nieuwe mensen kan leren kennen. Ik probeer me bijvoorbeeld te richten op fotografie, ik vind dit erg leuk en het verveeld me nooit en.. het is iets wat ik alleen kan doen:)

Ja precies :) En je kunt ook nieuwe mensen leren kennen door onder andere fotomeetings. Is dat niet een idee voor je TS? Leuk naar wat boktmeetings gaan, of er zelfs zelf één organiseren. Dan heb je wat te doen en je leert nieuwe mensen kennen.

Resfeber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 20:41

Heb je geen familieleden/nicht/neef van ongeveer jouw leeftijd?
Als je maar ergens naartoe gaat en in contact blijft met mensen. Ga naar plaatselijke (sport)verenigingen, clubs, boktmeetings, stad, enz.

The secret of getting ahead is getting started.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-14 21:04

jeetje wat vervelend voor je floor.

vind het van je (ex)vriend ook zeer respectloos dat hij je dumpt op de dag, dat je ontslagen bent, en juist steun zou moeten helpen.

dikke knuffel van mijn kant :+: :+: :+: :+: :+:

Binoche

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-14 20:36

Neem je leven terug op en doe de dingen die je graag doet, dan kom je vanzelf wel nieuwe vrienden tegen met dezelfde interesses ;-)

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 07:58

Ts,

ik zag een aantal posts met afspreekvoorstellen voorbij komen. Heb je inmiddels kunnen afspreken?

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-14 11:20

Ik heb me aangemeld op het noorderpoort in groningen voor de koksopleiding!
Heb eindelijk een knoop doorgehakt!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 11:21

Wat goed van je !!! Super :)

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-14 12:15

Goh wat leuk zeg!
Begin je in september?

kaatje77