Maar ik heb de laatste dagen weinig tot geen melk gedronken. 4 glazen in 4 dagen ongeveer. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik heb de laatste dagen weinig tot geen melk gedronken. 4 glazen in 4 dagen ongeveer.
Dus je kunt het ook gewoon afwachten. _Femkeeex schreef:Misschien handig om te weten. Mijn lichaam produceert nu belachelijk veel slijmerige spuug. Na elke 2 sec zit mijn hele mond vol. Raar?? Denken jullie dat dit bij elkaar kan horen?
_maxime_x schreef:he wat toevallig, ik heb al een paar dagen precies hetzelfde als jou ts. ik lees even mee
) dus in bezoekje huisarts heb ik niet zoveel trek. mooney schreef:_maxime_x schreef:he wat toevallig, ik heb al een paar dagen precies hetzelfde als jou ts. ik lees even mee
En hier nog iemand, pijn met slikken en drinken. Eten gaat wel. 2 dagen koortsig geweest en ook misselijk. Vandaag lijkt het iets beter te gaan. Vorige keer dat ik ziek was, duurde uitslag van huisarts langer dan het ziek zijn (2 weken) dus in bezoekje huisarts heb ik niet zoveel trek.