Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
dus de prik zal wel moeten,maar voel je niks van hoor...is alsof je een vinger op t tandvlees drukt,zo voelt de prik. De naald is zo dun dat je niet voelt dat die erin gaat. Mioux schreef:De kaak chirurg heeft andere verdovingen en prikken en behandelingen he. Dus kan je niet helemaal vergelijken. Bij de tandarts heb ik ook meer last als dat ik bij de kaakchirurg heb gehad. Zelf ook huiverig geweest voor de tandarts en na de kaak chirurg had ik zoiets van nou is dit alles? was totaal 1 minuut binnen,dat is uitleg, prik, trekken,uitleg van de verzorging erna
Caesar schreef:Maar dan hoor je toch al dat gekraak en alles nog?
Ik heb alles nog, ooit 1 gaatje gehad en de tandarts heeft gezegd dat als ik 30 ben, mijn kiezen er niet meer uit hoeven. Nu ben ik 28 geworden dus ik hoooop dat ze constant blijven. Want ik heb hetzelfde TS. Zweet al peentjes als ik eraan denk!
wanneer moet je?
) en als ik nog wat voelde werd er gewoon bijgespoten (was dus niet het geval). Daarna aan de slag. Je gaat onder een doek dus je kan lekker je ogen dicht doen.
Sizzle schreef:Om voor zo'n kleine behandeling het risico van een volledige narcose te nemen vind ik nogal buiten proporties. De kans dat je andere schade oploopt door een narcose is altijd aanwezig terwijl het gaat om een ingreepje van ongeveer 20 seconden.
Of doen ze dat net als bij amandelen knippen met een korte gasnarcose?
Vraag dan eerder om iets kalmerends vooraf.