Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Het duurde even, maar ik had ondertussen een verwijzing voor de oogarts in het ziekenhuis 
Heb wel al jaren chronische bronchitis en mijn klieren waren ietsje opgezet, maar misschien is dat bij mij altijd zo ivm de bronchitis?
). Daarnaast heb ik er nog bronchiale hyperreactiviteit bij, wat als het ware mijn longen in elkaar doet krimpen wanneer er iets voorbij komt waar ze blijkbaar allergisch voor zijn
(meestal dingen als rook van een vuur, orchideeenlucht, sterke schoonmaakluchtjes etc.
Mag toch hopen dat dat allemaal overdreven is? Cayenne schreef:Nee, is echt chronische bronchitis. Ik heb het al sinds mijn twaalfde (ben nu 33). Daarnaast heb ik er nog bronchiale hyperreactiviteit bij, wat als het ware mijn longen in elkaar doet krimpen wanneer er iets voorbij komt waar ze blijkbaar allergisch voor zijn
(meestal dingen als rook van een vuur, orchideeenlucht, sterke schoonmaakluchtjes etc.
Maar als dit echt een allergische reactie was, dan had het effect moeten hebben op beide ogen en het is echt (gelukkig) maar één oog.
Maar goed, op internet lees ik ook allemaal dingen over blindheid en loslaten van het hoornvliesMag toch hopen dat dat allemaal overdreven is?

Morganlefay schreef:Is het een bacteriële of een virale??
Altijd handen wassen, korte nagels(niet wrijven) bij schoonmaken watje met gekookt water.
Virale moet je uitzieken en bacteriële wordt met AB behandeld
Bij de kaakchirurg is een implantaat eruit gehaald en heb zondag mijn hand flink verbrand waardoor ik nu een grote brandblaar op m'n hand heb

De opgedroogde troepjes zitten 's ochtends ook nog in in mijn ooghoek, een teken dat het nog steeds niet helemaal schoon is?