Breghje schreef:Helaas heb ik dan minder goed nieuws, ik heb twee Perzen gehad en ik ben ook zwaar allergisch voor huisstofmijt, alles wat ademt en een vachtje heeft, schimmels, bomen, pollen ed. Met medicijnen was het an sich te doen, maar een allergie bouwt zich op dus de kans is dat het alleen maar erger wordt net zoals bij mij.
Ons huis is helemaal gesaneerd (hoezen op het bed, gladde muren/vloeren, geen gordijnen ed) maar niets hielp. Ik heb het volgehouden tot de katten overleden waren, maar nu ze weg zijn komt er geen dier meer in huis. Ik heb lúcht!!
Ik heb Aerius en Beta....(nogiets) neusspray en als ik naar mijn konijnen ga die buiten zitten kom ik niezend terug...
Dus sterkte meis!
Dit geld voor mij ook. Heb een flinke rij medicatie en hoewel ik wel aardig tegen onze kat kon (gewenning aan de kant gelukkig), maar ik nu ik een kattenvrij huis (ik ben uit huis gegaan) heb wel echt het verschil! Er komt ook echt geen dier meer in huis, behalve vissen.
Mijn vriend wordt er echt goed ziek door, dwars door de medicatie heen. Dus de keuze is nu snel gemaakt. Huis is ook volledig gesaneerd; heb geen open kast in huis bv.