Dikke lip

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

blyth

Re: Dikke lip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 10:03

Ik heb geen idee of het pech was of een allergie, maar ik ga het denk het niet nog eens proberen voor ik weer een dikke lip heb :')

Oh wow dat is wel schrikken als je tong in eens zo op zwelt.. Hoe kan dat eigenlijk in eens gaan zwellen als het jaren goed is gegaan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 10:04

Geen idee, een of andere reactie...
Maar bedoel maar te zeggen, dat het altijd kan gebeuren dat je lichaam ergens op reageert.

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 10:17

Okay, want ik heb wel al 2 jaar een navelpiercing, maar daar heb ik nooit geen problemen mee gehad..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 10:33

Nee maar je mond en dan vooral de binnenkant van je lip is natuurlijk wel ander huid materiaal dan je navel.

Even een hele stomme vergelijking hoor. Als ik een kiwi op mijn navel leg gebeurd er waarschijnlijk niks (opengesneden dus he) maar als ik vervolgens die kiwi in mijn mond stop krijg ik daar toch een hele pijnlijke mond van :+

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 10:57

Haha beetje aparte vergelijking, maar het is wel waar :')

Desty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 11:00

Ik had je piercing er niet uitgehaald. Hij is nog niet genezen en mocht het/(de infectie?) daarvan gekomen zijn, dan kan het zijn als je gaatje dichtgroeit je de infectie opsluit.

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 11:04

blyth schreef:
Ben net terug van de dokter en de piercing was idd ontstoken en moest er uit.
En met veel pijn en moeite en een klein beetje hulp van een ijsje is het gelukt :D

huisartsen leren het nog niet erg, zo kan je een ontsteking 'opsluiten' ben je nog verder van huis.

Edit: Desty was mij voor :)

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 11:22

Terug stoppen kan nu niet meer het gaatje is zo goed als dicht volgens mij..

Edit: door hem eruit te halen is mijn zwelling wel een heel stuk minder geworden, dat is toch wel een goed teken toch?

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 11:43

Dat is wel erg snel als die nu al dicht zit. Je kan proberen om dagelijks even staafje erdoor te doen zodat het gaatje open blijft. Maar zal niet pijnloos zijn vrees ik.

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 12:23

De piercer zei tegen mij als je pech hebt kan het binnen een half uur dicht zijn als het nog niet genezen is..
Maar ik kan het straks nog wel een keer proberen als het moet, maar ik vrees dat het niet meer gaat lukken..

En mocht de zwelling weer terug komen, moet ik hem er dan alsnog weer direct uit halen?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 13:42

Gewoon niet meer indoen. Je gezichtje is veel mooier zonder die versiering :D

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 14:54

blyth schreef:
De piercer zei tegen mij als je pech hebt kan het binnen een half uur dicht zijn als het nog niet genezen is..
Maar ik kan het straks nog wel een keer proberen als het moet, maar ik vrees dat het niet meer gaat lukken..

En mocht de zwelling weer terug komen, moet ik hem er dan alsnog weer direct uit halen?

Het gaat wel vrij snel maar na 5 weken zo snel dicht betwijfel ik.
Maar goed je hoeft er niet in te laten. Het is maar net wat je wil als je er later nog wel een piercing in wil is het misschien handig om hem open te houden en eventueel kijken naar ander materiaal. Maar als je hem niet meer wil zou ik hem uitlaten.

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 16:04

Ik zou hem nog wel heel graag terug willen, dus ik ga zo kijken als ik thuis ben of het nog lukt :)

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 16:16

Ik heb precies het zelfde gehad met mijn lip piercing. Maar bij mij was de zwelling ontstaan door een aft die precies op de piercing plek zat. Had de piercing al meer dan een jaar. Piercing na paar dagen met dikke lip gelopen te hebben er maar uit gehaald en de zwelling werd meteen minder. Na 3 uur was de piercing opening al dicht gegroeid. Kon hem er met geen mogelijkheid meer doorheen duwen.

Zwartje07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 16:43

Ik zou het gewoon proberen. Groeit wel vrij snel dicht maar vaak is dat een dun vliesje waar je doorheen moet. Dat voel je wel maar je moet er wat voor over hebben. Ik moet hem ook nog weleens doorprikken als ik hem weken niet draag maar ik heb hem ook al best lang.

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 16:59

Het is me gelukt om er voorzichtig door te komen :)
Het bolletje laat ik er voor de zekerheid er nog wel even af, misschien dat ik hem alleen in de avonden hem erop draai zodat ik hem niet inslik in mn slaap.

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 17:03

Storm schreef:

volledig mee eens

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 17:06

bliver schreef:
Storm schreef:

volledig mee eens

ik heb haar al een aantal keer gezien met piercing, het staat haar toch echt wel! :D

wel rot voor je kaar :(:)

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-14 17:09

Ik ben ook na jaren in een keer allergisch geworden... Tongpiercing en navelpiercing zaten er al minstens 6 jaar in... Van het een op ander moment onstoken.. Kan dus wel :-)

blyth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-14 17:13

Het is ook niet dat ik heel mijn gezicht vol plak met piercings een kleintje in mijn gezicht vind ik meer dan genoeg :D

Maar ik zie wel hoe het af gaat lopen, misschien loop ik voor altijd zonder, maar misschien trekt het na een weekje weer bij en kan ik alsnog weer verder met een piercing in mijn lip!