Poeswoes schreef:Dat probeer ik inderdaad te blijven doen. De zin is alleen weg, en er is eigenlijk weinig tot niets dat meer voldoening geeft.
Ik schrijf weer even, mogelijk aan mezelf. Volgende week beginnen examens en dat vind ik toch wel spannend. Ik wil er zo graag gewoon vanaf zijn, er klaar mee zijn.
Ik ben nu best veel thuis om te leren en de laatste lessen te volgen, en dat breekt me op. De enige reden dat ik bij mijn ouders thuis ben, is voor mijn paard. Nu ben ik dus veel meer hier en het is vaak slecht weer waardoor ik niet naar mijn paard kan. Maakt me onrustig en laat me me weer depressief voelen.
Vorige week weer twee keer oxazepam genomen, maar dat wil ik toch zo min mogelijk proberen te doen.
Mijn vriend brengt mij zo enorm veel rust, en hij is juist de laatste weken veel weg en druk. Ik vind het voor hem enorm belangrijk dat hij zijn vrienden blijft zien en leuke dingen blijft doen, net zoals hij vanavond en morgen een vriend te slapen heeft, maar pff.. Ik mis hem enorm nu. Deels denk ik ook wel jaloezie, ik wil ook gewoon genoeg energie kunnen hebben om mijn eigen dingen te doen, uit te gaan enzovoorts.
Vanavond had ik een reünie van mijn vorige jaar, dat was gezellig maar na 3,5 uur (eten en daarna een cafe in met een grote groep) ben ik doodop en dan ben ik half 10 al thuis, terwijl anderen nog veel langer doorgaan. Daar baal ik van dat ik daarin niet wat langer kan blijven. Nu dus ook enorm moe maar bang om te gaan slapen door de enge dromen die ik vaak heb.
Mijn altijd-beste-vriendin is de laatste tijd enorm bot en toont enorm weinig begrip of inlevingsvermogen, wat het ook lastig maakt omdat ik nu verder in mijn woonstad eigenlijk niemand heb waar ik mee af kan spreken of iemand anders die even kan helpen mijn gedachten te verzetten, iets te doen.
Allemaal losse stukjes weer, mijn gedachtes hotsen van hier naar daar.
Je gedachtes zijn ontzettend helder hoor!!! Niks losse stukjes!