fargo schreef:liekensancho schreef:als je goed wilt reinigen, als tip om de 10 daagse citroensapkuur te doen. Ik ben nu op dag 5. Heeft wat mentale doorzettingskracht nodig, vooral eerste dagen maar je lichaam wordt helemaal gereinigd, je bent helemaal 'leeg' dan.
http://www.citroensapkuur.nl
Drink je dan ook citroensap op nuchtere maag? Let daarmee op, dan brand je namelijk gaten in je maagwand en kun je nog jaren last van je maag houden daardoor. Heeft een vriendin van mij gedaan en daar structurele problemen aan over gehouden, naast het afbreken van tanden doordat haar glazuur kapot was gegaan door het citroensap..
ja, en je drinkt het citroensap/ahorn/ cayennepeper en aangevuld met water mengsel met een rietje, dit om je tanden te ontzien idd.
er zijn tig mensen die het nu volgen. het is om je lichaam volledig te ontgiften, je kunt eerste dagen daarom ook hoofdpijn hebben etc. je hebt vreemd genoeg géén honger
en je darmen raken volledig leeg. Meeste mensen nemen de groene poeder ( met senna) om te laxeren maar heb ik maar niet gedaan, ik krijg enorm snel diarree van zo'n kuur en voor mij dus niet nodig maar voor veel mensen wel.
foutje. Bedoelde iets anders, maar kan even niet op de naam komen.
Hoewel ik vliesjes in de sinaasappelsap bv. ook lekker vind terwijl de meeste mensen daarvan gruwelen
. Soms werkt het alleen niet en dan heb ik het idee dat de prop in mijn darmen alleen maar groter wordt wat dan weer erg pijnlijk is.
En de artsen en verpleegsters deden echt alsof ik me moest voorbereiden op fysieke mishandeling ofzo
) .
. Verder is het ook geen heilig spul hoor (voor mij iig) maar het doet iets en ik verbaas me erover dat mensen er zoveel moeite mee hebben.