Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Uhm het bloedde een tijdje , ik heb nu pleister en sok erover ik kijk voorlopig niet meer . Heb er ook 2 pleisters over
. Ik heb het bijgeknipt en ik week dagelijks in soda
. Ziet er nog lang niet mooi uit en door het gepulk voel ik hem alweer opspelen

gewoon lakken over teen zonder nagel
.
, nah hij was al niet knap dus hij kan er alleen maar op vooruit gaan! Heb weleens mijn vinger met hout kloven (hydraulisch ding achter de trekker , ik blok hout neergelegd maar vinger ging langs het scherpe stuk dus stukje vinger weg en de nagel is helemaal gewisseld en heb nog steeds een deuk in de vinger) beschadigd dat duurde ook eeuwen met de nagel..
takkie_muis schreef:Paard op je duim gekauwd?,
Het is nu paar weken terug maar het ziet er nog steeds "bijzonder" uit
Aukelizzy schreef:takkie_muis schreef:Paard op je duim gekauwd?,
Ja, ze beet zo hard dat zelfs het bot van mijn duimkootje open gespleten was. Deed flink pijn kan ik je vertellen..Het is nu paar weken terug maar het ziet er nog steeds "bijzonder"
, had laatst al een 'horror' verhaal gehoord (meneer ging zagen op een zaagtafel een draaiende 1 maar die is zijn middelvinger kwijt nu ook doormidden)maar dat auww
hopelijk valt de pijn wat mee! Ik zou persoonlijk wel wat voorzichtig zijn met douchen, meer qua pijn enzo, als er shampoo of zeep in druipt... Misschien beter eerst een paar plakkers rond.
(kan me gelukkig vasthouden aan de muur dus op 1 been douchen als het niet meer wil) , zowieso na het douchen liep ik al op blote voeten dus nu ook gewoon