Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eas_Mon schreef:Onze arts van de afdeling is niet gek op seraquel. Er zijn meningen over verdeeld.
Zij zal dit medicijn altijd afbouwen, stoppen en daarna starten als het nodig is met clozapine. De reden weet ik eventjes niet precies, maar wel dat dit vaak positief effect heeft op de client.
Urielle schreef:Wat fijn, zo'n snelle reactie!
Ik geloof niet dat het de bedoeling is dat ik straks meer voorgeschreven krijg, de psychiater wilde gewoon net de scherpe randjes van mijn drukheid afhalen zonder verslaving of neveneffecten. Ze is nog een beetje aan het zoeken naar de juiste medicatie voor me (en volgens mij ook de juiste diagnose, volgens mij kan ze niet helemaal besluiten of ik alleen hyper ben met periodieke totale uitputting of dat ik bijvoorbeeld bipolair ben. )
Momenteel voel ik me heel akelig maar als dit gewoon de gewenning is moet ik het gewoon een kans geven.
Hoe zit het trouwens met autorijden?

KoudbloedKim schreef:Goed dat je gestopt bent.
Had jij ook last van gewichtstoename?
Dankzij de Seroquel ben ik het meest aangekomen.
) En vele andere vreemde bijwerkingen. En nee, ik lees niet van te voren het briefje om te kijken wat er kan gebeuren. Ik lees het zodra er een 3de voet uit mijn hoofd groeit.