slapen zonder kussen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

Re: slapen zonder kussen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 22:43

ik lig naast mijn kussen als ik op mijn buik lig... maar verder nee meerdere kussens. heb nu 5 varierend van heel groot tot van die wat kleineren.

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 22:52

Geen kussen?! Hoe doen jullie dat? :o
Ik kan echt niet zonder! Slaap ook op 2 kussens. Ik slaap ook echt bar slecht als ik niet mijn eigen kussen heb! Ik heb geen last van mn oren, slaap zelfs met van die zwemoordoppen die kinderen vroeger vaak hadden ivm gaatjes in hun buisjes (of weet ik veel hoe dat zat :p)
Ik slaap erg rustig op die oordoppen.
Iemand eerder in dit topic typte dat die met kussen tussen zn knien slaapt? Hier nog 1! Wat is jou reden daarvoor? Bij mij doet tpijn als mijn knieen op elkaar liggen, dus daarom doe ik er altijd een kussen tussen :j

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 22:53

Joaltijd schreef:
Even een schopje!
Vind het wel een leuk topic!

Ik kan met en zonder slapen :)
Als ik ga slapen lig ik op mijn zij of rug..
Als ik op mn rug lig gaat mijn kussen weg :)

Heb wel een paar keer (zonder kussen) gehad dat ik kennelijk veel op mn arm lag.. Wordt je snachts wakker, heb je geen gevoel meer in je arm :=
Had ik laatst ook. Dus ik til mijn hand met mijn andere hand op. Maar mijn hand voelde zo zwaar, dus hij glipte uit mijn hand. Boem! Bovenop mijn nachtkastje!
Volgende dag lag mijn brillenkoker op de grond, mijn zonnebril op de grond en waren de ringen van mijn ringband-kladblokje verbogen.. Maar ik heb niets gevoeld met mn arm :')

Zo weer slapen, vannacht denk weer zonder :)

Zijn er nog meer bokkers die zonder slapen?
Anders heb ik voor niets een schopje gegeven :')

_O- Dat van die arm ken ik ja! Ik ben als ik net wakker word altijd enorm slaapdronken, en pasgeleden dus ook een dode arm. En toen dacht ik dat ik door een vreemde werd omhelsd, helemaal panisch _O-

Ik slaap ook op het randje, heb een heel dun kussen en dat kan net. Die oorpijn herken ik van andere dingen zoals bank ja, dat lijkt bij mij kraakbeen te zijn dat wordt bekneld zegmaar :+

BelleTessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 22:54

O no, slapen zonder kussen kan ik echt niet!
Heb een vrij dik kussen, als ik op zo'n slap ding slaap die max 2 cm dik is wordt ik gek. Liefst nog met m'n hand eronder ook, heerlijk.

En over pijnlijke duwende knieën; ik slaap ook altijd op mijn zij maar leg dan mijn ene been niets iets meer naar voren zodat m'n knieën niet direct op elkaar liggen.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 22:56

Ik lig altijd onder of naast mijn kussen, soms op het randje :+ (maar hij moet wel perse in bed :') )slaap meestal op mijn buik of zij maar mijn oren gaan er nooit pijn van doen, wel soms van mijn oordoppen maar dat is heel wat anders :P

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 23:02

Haha ik vind het niet raar want slaap zelf ook altijd zonder kussen :)
Ik krijg juist last van mijn nek als ik met een kussen slaap..

Maar we zijn inderdaad in de minderheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 05:44

Sokje_6 schreef:
Joaltijd schreef:
Even een schopje!
Vind het wel een leuk topic!

Ik kan met en zonder slapen :)
Als ik ga slapen lig ik op mijn zij of rug..
Als ik op mn rug lig gaat mijn kussen weg :)

Heb wel een paar keer (zonder kussen) gehad dat ik kennelijk veel op mn arm lag.. Wordt je snachts wakker, heb je geen gevoel meer in je arm :=
Had ik laatst ook. Dus ik til mijn hand met mijn andere hand op. Maar mijn hand voelde zo zwaar, dus hij glipte uit mijn hand. Boem! Bovenop mijn nachtkastje!
Volgende dag lag mijn brillenkoker op de grond, mijn zonnebril op de grond en waren de ringen van mijn ringband-kladblokje verbogen.. Maar ik heb niets gevoeld met mn arm :')

Zo weer slapen, vannacht denk weer zonder :)

Zijn er nog meer bokkers die zonder slapen?
Anders heb ik voor niets een schopje gegeven :')

_O- Dat van die arm ken ik ja! Ik ben als ik net wakker word altijd enorm slaapdronken, en pasgeleden dus ook een dode arm. En toen dacht ik dat ik door een vreemde werd omhelsd, helemaal panisch _O-

Ik slaap ook op het randje, heb een heel dun kussen en dat kan net. Die oorpijn herken ik van andere dingen zoals bank ja, dat lijkt bij mij kraakbeen te zijn dat wordt bekneld zegmaar :+

Hahaha!
Dat heb ik gelukkig niet!
Ik denk altijd: 'neee.. Niet weer!' *legt arm op buik* 'straks kan ik weer slapen! :) ' *snurk* :')

We zijn inderdaad in de minderheid.. Vroeger kon ik ook echt niet zonder kussen :')

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 16:55

Mijn vriend slaapt ook zonder kussen, snap niet dat mensen dat kunnen :')

Ik houuu van mijn kussen <3 <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-14 21:38

Ik slaap met

Al wordt ik wel wakker en opeens is ie foetsie. . , kan niet op mijn buik slapen of zij of half buik zonder op buik en half zij