Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Joaltijd schreef:Even een schopje!
Vind het wel een leuk topic!
Ik kan met en zonder slapen
Als ik ga slapen lig ik op mijn zij of rug..
Als ik op mn rug lig gaat mijn kussen weg
Heb wel een paar keer (zonder kussen) gehad dat ik kennelijk veel op mn arm lag.. Wordt je snachts wakker, heb je geen gevoel meer in je arm
Had ik laatst ook. Dus ik til mijn hand met mijn andere hand op. Maar mijn hand voelde zo zwaar, dus hij glipte uit mijn hand. Boem! Bovenop mijn nachtkastje!
Volgende dag lag mijn brillenkoker op de grond, mijn zonnebril op de grond en waren de ringen van mijn ringband-kladblokje verbogen.. Maar ik heb niets gevoeld met mn arm
Zo weer slapen, vannacht denk weer zonder
Zijn er nog meer bokkers die zonder slapen?
Anders heb ik voor niets een schopje gegeven
Dat van die arm ken ik ja! Ik ben als ik net wakker word altijd enorm slaapdronken, en pasgeleden dus ook een dode arm. En toen dacht ik dat ik door een vreemde werd omhelsd, helemaal panisch
(maar hij moet wel perse in bed
)slaap meestal op mijn buik of zij maar mijn oren gaan er nooit pijn van doen, wel soms van mijn oordoppen maar dat is heel wat anders
Sokje_6 schreef:Joaltijd schreef:Even een schopje!
Vind het wel een leuk topic!
Ik kan met en zonder slapen
Als ik ga slapen lig ik op mijn zij of rug..
Als ik op mn rug lig gaat mijn kussen weg
Heb wel een paar keer (zonder kussen) gehad dat ik kennelijk veel op mn arm lag.. Wordt je snachts wakker, heb je geen gevoel meer in je arm
Had ik laatst ook. Dus ik til mijn hand met mijn andere hand op. Maar mijn hand voelde zo zwaar, dus hij glipte uit mijn hand. Boem! Bovenop mijn nachtkastje!
Volgende dag lag mijn brillenkoker op de grond, mijn zonnebril op de grond en waren de ringen van mijn ringband-kladblokje verbogen.. Maar ik heb niets gevoeld met mn arm
Zo weer slapen, vannacht denk weer zonder
Zijn er nog meer bokkers die zonder slapen?
Anders heb ik voor niets een schopje gegevenDat van die arm ken ik ja! Ik ben als ik net wakker word altijd enorm slaapdronken, en pasgeleden dus ook een dode arm. En toen dacht ik dat ik door een vreemde werd omhelsd, helemaal panisch
![]()
Ik slaap ook op het randje, heb een heel dun kussen en dat kan net. Die oorpijn herken ik van andere dingen zoals bank ja, dat lijkt bij mij kraakbeen te zijn dat wordt bekneld zegmaar
' *snurk*