Zuivel is slijmvormend dus dat kan heel goed. Ik had van de zomer een hele nare verkoudheid met kloppende holtes en enorme hoofdpijn daarvan. Net toen ik op vakantie was. Iedere dag hotdrink van echinaforce (vogel) en stomen en spray alleen snachts en het was echt heel snel over. Als ik nu soms iets voel opkomen ga ik weer aan de echinaforce en het is echt over.
ooh praat me er niet van, hier ook 6 weken verkouden geweest, en flink verschoven/gekneusde ribben, uiteindelijk antibiotica gehad en toen werd het minder. duurde toen alsnog 3 weken eer het helemaal weg was.
Inmiddels ben ik al sinds het weekend ziek. Zaterdag echt lopen janken van de pijn in m'n holtes en sinds dinsdag was t mis: kon niets meer binnenhouden zelfs geen slokje water. Geef nu niet meer over maar ben nog steeds heel slapjes. En nog steeds doem die holtes zo zeer.
Heb dinsdag gebeld naar de vervangende ha of ik alsjeblieft een ab-kuur mocht en die wilden niks doen omdat mijn eigen ha een andere behandeling doet bij me. Dus ik ga hm maandag maar weer even bellen voor een verwijzing naar een allergoloog of kno arts.
Wat trouwens wel zo is: ik heb een half jaar lang een pees- en slijmbeursontsteking gehad aan beide schouders. Dit heeft op mijn weerstand ingehakt. Verder werk ik op een deeltijdbehandeling en heb ik dus veel contact met jongeren waardoor ik ook vatbaarder ben. Ik slik wel dagelijks vitamine D en eet ik minimaal 2 stuks fruit.
Melkproducten ben ik al mee gestopt sinds ik verkouden ben omdat de slijmvorming daar erger van wordt. Drink nu vooral thee en water.
Ik zou maar eens gewoon een paar dagen thuis blijven. Goed slapen, vitamine c drinken, echinaforce en stomen Doorgesneden ui langs je bed en alles eens goed door laten stromen.
Als je je rot voelt vooral niet schromen een paar asperines per dag te nemen. Niks mis mee.
Van antibiotica krijgt je lijf ook weer een optater.
Herkenbaar, ik ben de afgelopen 4 weken ook flink verkouden geweest toen het opeens beter weer werd. Maar bij mij was ook niet zo dat ik een snotneus had, maar m'n neus zat dicht en ging gewoon niet meer open. Gek werd ik ervan! Heb dan ook 4 weken neusspray gebruikt. Nu zit ik sinds zondag niet meer in Nederland, en tadaaa, alle klachten gelijk weg. Ojah, ik ben allergisch voor bomen en heb hooikoorts, daar lag het bij mij aan denk ik.
Sterkte er in ieder geval mee!
annebe
Geplaatst: 28-03-14 07:27
Citroenen persen en in een zo'n karaf doen met water erbij. Neusspray maken met zout (liefst himalya of celtisch zeezout) Een week lang groene leem drinken (een theelepel per groot glas)
Nobel01
Geplaatst: 28-03-14 15:39
I
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt
amandananana
Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-14 19:19
Ik ben gisteren opnieuw naar de ha geweest. Wilde weer geen kuur geven. Foto's laten maken van holtes en opnieuw bloedgeprikt voor allergie. Vandaag de uitslag van de foto's: toch holte ontsteking. Heb nu dus wel een kuur gekregen..
Ik ben erg kwaad op mijn huisarts omdat hij me zo lang hiermee heeft laten lopen. Hij heeft me 3x afgescheept..