Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Gelukkig doet de kapper wonderen. Amanda schreef:Ik heb mijn 1e grijze (spierwitte) haar ontdekt toen ik 21 was. Inmiddels ben ik 32 en zijn ze ernstig zichtbaar
Ik heb van mezelf vrij donker haar en mijn grijze haren zijn niet grijs, maar echt spierwit. Ik verf niet en ben dat eigenlijk ook niet van plan. Gewoon niet teveel in de spiegel kijken
Ik heb van mezelf ook hele donkere haren, en toen ik 23 was ontdekte ik ook de eerste grijze. En die was ook echt spierwit. Tot hiertoe heb ik er 2 ongeveer (dat ik kan zien), ik trek ze altijd uit. Ik word in mei trouwens 30
Nu ben ik negentien, en kan ik ook meerdere witte haren onderscheiden als ik in de spiegel kijk of als ik een plukje haar pak. Vind het stiekem wel een sport om ze te vinden en eruit te trekken, ghehe. Gelukkig is het van een afstandje nog niet te zien dus ik laat het lekker zo, maar als het gaat opvallen ga ik het wel verven. Ik heb toch zo mijn eer als jonge vrouw
Ach ja.. Verfje er door en klaar. Al vond mijn ex baas ze wel sexy... dusss....
Daar moet dus met regelmaat verf in! In heb donkerbruin kort haar, dus je ziet het jammer genoeg heel goed..