Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Heb je je al eens laten onderzoeken door een allergoloog? Ik ben daar eind vorig jaar geweest om o.a. Dezelfde klachten als jij.. Bij mij zijn ze achter 7 verschillende allergieën gekomen, zolang ik daar rekening mee houd verminderen de klachten met 70%.
evelienn28 schreef:Door toedoen van mijn vroegere huisarts heb ik ook blijvende huidschade opgelopen, mijn moeder smeerde altijd (zoals voorgeschreven door die huisarts) pure hormoonzalf op mijn armen en benen zonder basiszalf eronder. Jaren geen pigment meer gehad daarze vonden het ook niet zo goed dat ik zoveel hormoonzalven smeerde dit beschadigd de huid ook.
ik loop ook snel beschadigingen op.
bij mij is wel gezegd dat eczeem ook door allergie komt en je dus feller reageerd als je met bepaalde stoffen in aanraking komt.
dressagelady schreef:kiwiwitje schreef:Heb je je al eens laten onderzoeken door een allergoloog? Ik ben daar eind vorig jaar geweest om o.a. Dezelfde klachten als jij.. Bij mij zijn ze achter 7 verschillende allergieën gekomen, zolang ik daar rekening mee houd verminderen de klachten met 70%.