Zelf heb ik petries gekregen voor mijn examen en mijn andere examen een dikke vette fashioncheque.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Murthul schreef:Een tattoo met de naam van je kat? Nooit doen!
Zoals eerder gezegd; verdriet slijt en je loopt er de rest van je leven mee rond..
Ook een tattoo op je pols zou ik persoonlijk ook nooit doen, omdat het heel lastig te bedekken is..
Voor de ketting zou ik persoonlijk ook niet kiezen, maar als jij beide heel graag wil zou ik eerder gaan voor de ketting dan voor de tattoo..
Ik heb jaren geroepen dat ik een bepaalde tattoo wilde, ik wist precies wat het moest worden en waar enzo, maar ik ben nu blij dat ik t nooit gedaan heb.
pimaude schreef:Ik had bij mijn overleden kat een ketting met rijstkorrel met haar naam erop en na het overlijden van mijn vz-paard een tattoo. de tattoo staat voor veel dingen en helpt me supergoed! Doen dis. (Ik heb ook de naam)
nardxash schreef:Murthul schreef:Een tattoo met de naam van je kat? Nooit doen!
Zoals eerder gezegd; verdriet slijt en je loopt er de rest van je leven mee rond..
Ook een tattoo op je pols zou ik persoonlijk ook nooit doen, omdat het heel lastig te bedekken is..
Voor de ketting zou ik persoonlijk ook niet kiezen, maar als jij beide heel graag wil zou ik eerder gaan voor de ketting dan voor de tattoo..
Ik heb jaren geroepen dat ik een bepaalde tattoo wilde, ik wist precies wat het moest worden en waar enzo, maar ik ben nu blij dat ik t nooit gedaan heb.
Daar begrijp ik wel een deel van. Ik heb dit ook al een jaar geroepen
nardxash schreef:hannah41 schreef:Dat snap ik. Maar stel dat je over een jaar een nieuwe kat krijgt, ook super lief en die komt te overlijden, wil je daar dan ook een tattoo van?
Als je het echt graag wilt, zou ik niet de naam doen, maar een symbool. Dan kan dat symbool ook voor andere katten gelden.
Als ik echt een nieuwe kat neem dan niet mijn kat heeft veel voor mijn betekent en een symbool daar zal ik echt over ns moeten denken
Delphi schreef:hannah41 schreef:Dat snap ik. Maar stel dat je over een jaar een nieuwe kat krijgt, ook super lief en die komt te overlijden, wil je daar dan ook een tattoo van?
Als je het echt graag wilt, zou ik niet de naam doen, maar een symbool. Dan kan dat symbool ook voor andere katten gelden.
Als ik echt een nieuwe kat neem dan niet mijn kat heeft veel voor mijn betekent en een symbool daar zal ik echt over ns moeten denken
nardxash schreef:Ik wil 1 ding zeggen mijn ouders hebben mijn deze keuze niet gegeven maar ik zit er over te twijfelen. Ik begrijp dat ik er later misschien spijt van ga krijgen maar ik ga hier over nadenken

). Ik vind het niet mooi, vaak ordinair en je loopt de hele dag te koop met een andere naam om je nek (ik zou er waarschijnlijk gek van worden om voor de 400e keer te moeten vertellen dat de ketting staat voor mijn overleden kat). Maargoed dat is mijn mening.