Vandaar mijn vraag: zijn er hier mensen die op zichzelf begonnen zijn, of is dat echt te ambitieus?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Iolanthe schreef:Ik wil al een eindje aan yoga beginnen, maar de lessen vallen binnen mijn lesuren
Vandaar mijn vraag: zijn er hier mensen die op zichzelf begonnen zijn, of is dat echt te ambitieus?
Ik wil gewoon niet dat ik er zelf zou aan beginnen en vanalles fout zou doen
.

) voordat ik eindlijk die crowpose kon
.
,
.
.
, ben benieuwd hoe je er over een maandje achter je PC zit
.
ik vind hem heerlijk, alles oprekken 
Breghje, wat is hatha yoga?
. Ik doe ze altijd maar braaf, maar zweef nog een flink eind boven de grond.
.
, werkt erg motiverend, want in een maand lukt het vaak wel.
).
.

Zelf heb ik er een van de Intersport en die is erg fijn. 
)
. Ik doe ontspannings yoga (geen idee welke yoga dat precies is), 1x per 1-2 weken ongeveer. Het is eigenlijk op een dag dat mij niet uitkomt, vandaar dat ik niet frequent kan gaan.
En het bevalt zo goed dat ik dus mijn schoonzusje en een dinnetje heb besmet, die doen nu ook mee.

kehdra schreef:die challenge is fijn om er weer in te komen, na een maand kan je niet meer zonder
hier over de crowpose voor de liefhebbers: http://www.doyouyoga.com/how-do-you-do- ... ting-arms/ (erg leuke website ook!)
Zal hem eens voorleggen aan onze lerares, denk dat de rest van de klas me ter plekke buitensmijt hihihi. (Zijn ook oudere dames bij, sommigen doen al meer dan 10 jaar yoga bij haar, die zijn echt een stúk leniger dan ik)