Wie voegt zich bij de ziekenboeg?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Bhodi

Re: Wie voegt zich bij de ziekenboeg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:36

Ik heb de uitslag en ze zeggen dat ik kerngezond ben..
Wel erg bijzonder, want ik ben echt geen miep die zomaar even wat zeurt bij de dokter.
Mensen vinden ook dat ik er slecht uitzie.. Hmm ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen..

annibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:40

Ik meld me ook..
Neus dicht, hoesten en erg prikkende en opgezwollen traanogen. Morgen even naar de dokter, weet niet goed of ik gewoon verkouden ben of dat ik hooikoorts heb gekregen..

Beterschap allemaal Y;(

Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:41

Ik meld me ook bij de ziekenboeg.
Zolang ik niks eet gaat het goed. Ik eet iets en vervolgens breng ik een halve dag door op het toilet ben misselijk mn darmen zijn overstuur en buikpijn als een malle.

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:44

Ik meld me ook :=
Ben niet echt ziek ziek, maar meer nog steeds liefdesverdriet ziek. Kan al 2 weken bijna niets eten, slaap nauwelijks en nu begint de griep op te spelen volgens mij -O-

Enige voordeel: Die 5 kg waar ik zo hard mee bezig was om eraf te krijgen, vliegt eraf :=

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:48

Hier ook alweer 4 dagen ziek...

Donderdag was mijn stem weg en had ik 39.4gr koorts, hetzelfde op vrijdag.
Zaterdag en zondag nog steeds heel licht in het hoofd en lichaam en een blaasontsteking erbij.

Nu zit ik alweer op kantoor, te hoesten, rochelen, met hoofdpijn en nog steeds de blaasontsteking.

Zou liefst van al in mijn bed liggen nu :')

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 15:10

Pfff, ik kan alleen maar zachte dingen eten :') Laat ik nou net alleen maar harde koekjes in huis hebben -O-

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 15:20

_sharonnn schreef:
Wel erg bijzonder, want ik ben echt geen miep die zomaar even wat zeurt bij de dokter.
Mensen vinden ook dat ik er slecht uitzie.. Hmm ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen..

Mm raar is dat? Nog een keer langs de dokter gaan? Waar hebben ze op gecontrolleerd?

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 16:28

duurde bij mij ook dik een week voordat er iets uit kwam, maar wel lekker krampen en kapot gaan van de koorts en van het gassen...m'n vriend werd ook wat ziekjes van het laatste ;)

Hoop dat iedereen snel opknapt, is ook maar niks dat ziek zijn :(

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 16:42

Pff, ik dacht gisteren dat ik wel aan de betere hand was, maar ik kreeg het vandaag ook nog eens aan mn keel. Laatste uurtje maar vrij genomen. Lig nu maar even met de laptop in bed.

Floepie86

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 04:33

Ik meld mij ook.

Al 4 dagen last van m'n keel. Een snothoofd, moe, hoofdpijn en buikpijn.
Ik word er niet vrolijk van...
Dacht dat het wat beter ging vandaag. Maar toen ik om 4uur vanacht wakker werd, was het weer erger.
Stem weg, pijn bij slikken en een droge hoest.
Ik drink veel thee met honing en gebruik nu een inhalatie capsule op een zakdoek.

De HA denkt aan een keelontsteking.
Ik doe zo m'n best om bijna niet te roken, geen zuivel te gebruiken en geen frisdrank. Zelfs loop ik elke dag met een sjaal om in huis, hoe warm het ook is.
Ik krijg alleen het idee dat het geen effect heeft! :(

Op mijn werk zijn ze ook niet blij, net mijn contract verlengd, en nu gelijk ziek.
Ik werk op een bakkerij, waar je dus meerdere malen per dag en voor langere tijd in de vriezer moet zijn.
En dat zie ik even niet zitten op het moment.
Ook zit je met extreme tempratuurverschillen. De vriezer is minstens -18 , stap je eruit, dan zit je aan zo'n 18 graden door de ovens die de hele dag draaien.
Dat zal mijn keel ook geen goed doen.

Voor nu, probeer ik maar weer te slapen. Even de thee naar binnen gieten en hopelijk onder zeil.

Beterschap voor iedereen hier!! Hoop dat het snel wat beter gaat :)

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 10:19

Poging 2 bij het bloedprikken zo. Bah word al misselijk als ik eraan denk, gaat nog leuk worden zo :')
On the bright side, daarna kan ik weer gewoon eten, heb sinds 9 uur gisteravond niets meer mogen eten dus ik heb nu best wel trek

Sassol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:33

Ik meld me ook. Vannacht wel 5 keer wakker geworden terwijl ik normaal gesproken echt als een blok slaap. Kon ook moeilijk in slaap komen, buikpijn, toen wat gegeten ging het wel iets beter.
Vandaag ook last van m'n darmen (zo'n leeg gevoel terwijl ik toch echt gewoon ontbeten heb).
Moet vandaag wel even werken, al zou ik het liefst terug in bed kruipen.
Huiswerk komt er ook niet echt van, zo mistig als maar kan in m'n hoofd.

@sharonn: wat vervelend dat ze niks kunnen vinden. Hoe lang ben je al ziek? Als het al wat langer is, is het verstandig om nu al een 'symptomenboekje' bij te houden. Ben je gevoelig voor hormonen? Ik ben zelf namelijk maanden ziek geweest, konden niks vinden. Uiteindelijk spiraaltje laten verwijderen en dat scheelde toch wel, ondanks dat ie er al 4 jaar in zat.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 10:39

Ik meld mij hier zeker!

Ik heb al twee maanden hoofdpijn waarbij ik ook uitval heb in mijn gezicht. Mijn mond gaat hangen en mijn oog doet niet leuk mee met de rest. Soms zie ik ook niks met mijn oog. Ik blijk een zeer zeldzame vorm van clusterhoofdpijn te hebben. En loop hiermee bij een neuroloog die gewoon elke drie weken andere pijnstillers voorschrijft om te kijken welke werken.

Ik heb ook een mri gehad om deze hoofdpijn te bekijken. Hieruit kwam dat ik bijna geen rechter bijholteontsteking heb en dat ik hieraan geopereerd moet worden. Ik ben al bijna een jaar verkouden maar de kno arts zei dat ik niet goed voor mezelf zorgde. Heel fijn.

Vorige week ben ik overhoop gewalst door twee paarden die ineens begonnen te spelen. Hierbij werd ik door een Achterhoef in mijn gezicht geraakt. Ik heb mijn oogkas gebroken.

Echt een SUPERmaand dit. {:}

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-14 12:31

Axel_Valerie schreef:
Ik meld mij hier zeker!

Ik heb al twee maanden hoofdpijn waarbij ik ook uitval heb in mijn gezicht. Mijn mond gaat hangen en mijn oog doet niet leuk mee met de rest. Soms zie ik ook niks met mijn oog. Ik blijk een zeer zeldzame vorm van clusterhoofdpijn te hebben. En loop hiermee bij een neuroloog die gewoon elke drie weken andere pijnstillers voorschrijft om te kijken welke werken.

Ik heb ook een mri gehad om deze hoofdpijn te bekijken. Hieruit kwam dat ik bijna geen rechter bijholteontsteking heb en dat ik hieraan geopereerd moet worden. Ik ben al bijna een jaar verkouden maar de kno arts zei dat ik niet goed voor mezelf zorgde. Heel fijn.

Vorige week ben ik overhoop gewalst door twee paarden die ineens begonnen te spelen. Hierbij werd ik door een Achterhoef in mijn gezicht geraakt. Ik heb mijn oogkas gebroken.

Echt een SUPERmaand dit. {:}

Auwa dat is ook niet niets! Is je oog verder ok? #) :(:)

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:21

Mijn oogje doet het nog ja.. Maar ik heb wel een mooie shiner!

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:23

Ik zat heel ff in je profiel te spieken, Co <3 superlief!

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:24

Zit inmiddels ook in de ziekenboeg, maar dan niet me griepverschijnselen. Heb twee gebroken ribben en rondom flink gekneusd.

Voor de rest hier heel veel beterschap allemaal.

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:25

Ik meld me ook, geen koort en dergelijke gelukkig.
maar blaasontsteking gecombineerd met ongesteldheid is geen succes.
ik wil een kruik voor de kramp maar dan moet ik naar de wc...

Gaat inmiddels gepaard met slapeloze nachten en hoofdpijn. Genieten dus..

Iedereen beterschap hier!

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:30

Sharonn, ach ik heb zo 7 jaar met Lyme rondgelopen voordat ik eindelijk wist dat ik Lyme had..
Staar je niet blind op artsen..

Ik ben vandaag ook een bietje bagger, moe, week niets gedaan aan de Lyme en nu ff inhaalslag doen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:39

_sharonnn schreef:

Waar ben je op getest en wat zijn de waardes?

Ik ben september ziek thuis gekomen. Paar maanden niks gekund. Bloed prikken in het ziekenhuis. En volgens de arts stelde ik mij aan. Mijn moeder heeft toen hem verplicht om mij te laten testen op vitamine d. Deze bleek veelste laag. Maar volgens arts viel dit wel mee. Omdat het bij peuters of oudere mensen voorkwamen. Mams boos geworden en heb vitamine d pillen gekregen. En knap nu weer langzaam op. Moet nog steeds op mijn energie letten.
Maar de pijn in mijn spieren en gewrichten zijn weg.

Hopelijk is het nu weer een paar jaar gedaan met onderzoeken. Want toen ik 16 was kon ik ook niks. Bleek ik zwaar b12 te kort te hebben.

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-14 13:49

Ik meld mij ook helaas.
Gisterenavond van mijn pony gevallen, vervolgens wel weer verder gereden.
In de auto naar huis werd ik een beetje opstandig etc.
Daarom naar de huisartsenpost gegaan, daarna doorgestuurd en vervolgens ook nek-kraag nog om en MRI-scan gehad.
Ik kan mij alleen dingen herinneren vanaf dat ik bij de huisartsen post geholpen werd, daarvoor helemaal niks.

Ik zou vandaag een dagje gaan meelopen bij Intergrale Veiligheid (op het NHL), dat dus ook kunnen afzeggen.
Hopelijk voel ik me snel weer goed, want nu voel ik me zo nutteloos ;)

Jullie ook allemaal beterschap!

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 08:31

Ik heb inmiddels mijn bloed resultaten binnen, en blijkbaar heb ik Pfeiffer >;)

Bhodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 09:06

Oh altijd fijn!
Wat moet je daar eigenlijk tegen doen?
Ik ben nog steeds niet happy en vind t nog steeds raar..

Janneke93

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-14 09:11

Niets, nu goed uitzieken en daarna rust nemen als het nodig is. Moet straks terug naar de dokter voor de rest van mijn bloedwaardes, hij belde net even snel omdat ik mijn migraine pillen niet mag nemen met Pfeiffer.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-14 09:13

janntjuh schreef:
Ik heb inmiddels mijn bloed resultaten binnen, en blijkbaar heb ik Pfeiffer >;)

Ik heb dat ook gehad toen ik jong was. Je kunt er niet heel veel mee doen maar probeer actief te blijven en heel veel ijzer te eten. Ik at elke dag een bak kiemgroente op bijvoorbeeld.. Ik heb er uiteindelijk maar twee maanden last van gehad omdat ik me er heel erg tegen verzet heb. Het voelde als oorlog met mijn eigen lijf. Ik was toen 15/16. Heel veel sterkte.