Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Laat ik nou net alleen maar harde koekjes in huis hebben
_sharonnn schreef:Ik heb de uitslag en ze zeggen dat ik kerngezond ben..
Wel erg bijzonder, want ik ben echt geen miep die zomaar even wat zeurt bij de dokter.
Mensen vinden ook dat ik er slecht uitzie.. Hmm ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen..

Axel_Valerie schreef:Ik meld mij hier zeker!
Ik heb al twee maanden hoofdpijn waarbij ik ook uitval heb in mijn gezicht. Mijn mond gaat hangen en mijn oog doet niet leuk mee met de rest. Soms zie ik ook niks met mijn oog. Ik blijk een zeer zeldzame vorm van clusterhoofdpijn te hebben. En loop hiermee bij een neuroloog die gewoon elke drie weken andere pijnstillers voorschrijft om te kijken welke werken.
Ik heb ook een mri gehad om deze hoofdpijn te bekijken. Hieruit kwam dat ik bijna geen rechter bijholteontsteking heb en dat ik hieraan geopereerd moet worden. Ik ben al bijna een jaar verkouden maar de kno arts zei dat ik niet goed voor mezelf zorgde. Heel fijn.
Vorige week ben ik overhoop gewalst door twee paarden die ineens begonnen te spelen. Hierbij werd ik door een Achterhoef in mijn gezicht geraakt. Ik heb mijn oogkas gebroken.
Echt een SUPERmaand dit.
_sharonnn schreef:Ik heb de uitslag en ze zeggen dat ik kerngezond ben..
Wel erg bijzonder, want ik ben echt geen miep die zomaar even wat zeurt bij de dokter.
Mensen vinden ook dat ik er slecht uitzie.. Hmm ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen..

janntjuh schreef:Ik heb inmiddels mijn bloed resultaten binnen, en blijkbaar heb ik Pfeiffer