Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
elodiexdidi schreef:wat voel je dan?
komt wel goed hoor. Praat er anders met je moeder/ tante/ oudere zus over
.Pearlx schreef:elodiexdidi schreef:wrm denk je dat ik er niet over praat met me moeder??
Omdat je hier vragen stelt die je eigenlijk wel zou horen te weten, al helemaal als je het er al met je moeder over gehad hebt?
Kir_Ples schreef:Helemaal niks..
elodiexdidi schreef:Snollygoster schreef:Dat is bij iedereen anders, maar je moet er echt niet bang voor zijn. Ik was voor het eerst ongesteld op mijn 10e, heel erg vroeg dus. Ik wist überhaupt wat "ongesteld" zijn was, dus toen ik 's ochtends naar het toilet ging en al dat bloed zag was het natuurlijk volle paniek
Gelukkig heb ik mijn moeder die mij veel raad heeft gegeven, waarom praat jij er niet eens over met je moeder?
wrm denk je dat ik er niet over praat met me moeder??
(me vader en moeder zijn wel vaak werken)
vuurneon schreef:_Lisaa_ schreef:Hoop alleen voor je dat je moeder niet zo achterlijk als mijn moeder tompouche ging halen hahahaha om het te vieren![]()
Daar zit je nou nét op de wachten
Ik durfde niets tegen mijn moeder te zeggen, vond het te gênant
Lief bedoeld maar ging echt nergens over
elodiexdidi schreef:wrm denk je dat ik er niet over praat met me moeder??
(me vader en moeder zijn wel vaak werken)

_Lisaa_ schreef:Hoop alleen voor je dat je moeder niet zo achterlijk als mijn moeder tompouche ging halen hahahaha om het te vieren![]()

dusja.. Ik snel wat wcpapier in mijn onderbroek gestopt, geen idee wat ik er anders mee moest
mijn pa kwam er achter omdat ie een bebloede onderbroek zag op mijn kamer, s' avonds hadden we een verjaardag en had hij wat maandverband aan mijn tante gevraagt
Zaai schreef:Ik vond het eerst ook allemaal erg eng. Bang dat mijn hele broek onder zou zitten enzo...Hetvalt allemaal reuze mee en het zal zeker goed zijn om er met je moeder over te praten. Niks om je voor te schamen! (bijna) Alle vrouwen worden ongesteld!
En je zult er dan zelf wel je draai in vinden.
rapunzelx schreef:Zaai schreef:Ik vond het eerst ook allemaal erg eng. Bang dat mijn hele broek onder zou zitten enzo...Hetvalt allemaal reuze mee en het zal zeker goed zijn om er met je moeder over te praten. Niks om je voor te schamen! (bijna) Alle vrouwen worden ongesteld!
En je zult er dan zelf wel je draai in vinden.
Je zou maar een witte broek aanhebben..