_sharonnn schreef:[***] schreef:Ik weet niet wat voor brood je eet, maar ik herken je "honger" wel! Ik ben overgestapt naar speltbrood en ik eet als tussendoortje nog wel eens een plak roggebrood met kaas of worst. Dit vult bij mij vele malen beter dan gewoon bruin brood. En veel fruit. Een grote sinaasappel (of 2) vult ook goed.
Verder vind ik dat je echt niet veel eet. Je beweegt behoorlijk veel, dus daar hoort ook behoorlijk wat brandstof bij
Ik eet gewoon bruin brood, maar het is wel bijzonder dat dat nu ineens veranderd, want ik eet het altijd al.
Haha ik snap in die zin wat je bedoelt, maar toch las ik m eerst even verkeerd
Roggebrood lust ik niet..
Dat had ik precies hetzelfde hoor. Ik at ook altijd bruinbrood (en ik snoep ook veel tussendoor
), maar ik heb (had) vaak echt trek. Door een topic over suikers ben ik speltbrood gaan eten en het scheelt echt! Ik probeer minder te snoepen, niet omdat ik af wil vallen, maar gewoon omdat het ongezond is, dus nu eet ik roggebrood tussendoor. Als je dat niet lust kan je natuurlijk ook gewoon een plak speltbrood eten. Wij hebben nu speltbrood met muesli, is erg lekker! Ook krentenbollen zijn redelijk voedzaam, maar volgens mij niet zo heel erg gezond.

) en roggebrood.
(en ik ben 'maar' 1.74m en weeg nog geen 60 kilo) , terwijl als ik een dag thuis zit kan ik op een bakje cornflakes 's ochtends en een klein bord avondeten teren.