Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hannanas schreef:Ik begrijp niet waarom je zo in paniek bent terwijl jullie een seksloze relatie hebben?
Ik ben dankzij dit topic en jullie behulpzame bokkers een stuk wijzer geworden
Ik weet dat mijn vriend wel moeite ermee heeft(ook al is er nog niets zeker) maar ik vind dat niet gek en niet iets om ons voor te schamen. Het is niet iets om maar even je schouders bij op te halen maar het is ook niet het einde van de wereld, en zoveel mogelijk informatie kan nooit kwaad, ook niet als het uiteindelijk iets blijkt te zijn dat niets met het virus te maken heeft
Varekaj schreef:Papilloma is het virus dat bij de vrouw kan aanzetten tot baarmoederhalskanker. Een man kan daar ook mee besmet zijn en dat dus doorgeven als drager, zonder dat hij er zelf ooit wat van merkt. Zo heb ik dat vroeger waarschijnlijk opgelopen (helaas), al zijn diegene waarmee ik het onveilig deed steeds samen met mij getest op vanalles en nogwat voor ik er onbeschermd aan begon. Blijkbaar toch door de mazen van het net geglipt.
FloMax schreef:Ik weet alleen dat hij het daarbeneden heeft. Wat is type 1 en 2 dan precies? Voor ik het weer verkeerd begrepen heb..

FloMax schreef:Type 2 dus. Herpes genitalis, als ik het goed heb. Dan heb ik eigenlijk nog een vraag.... nu ik zie dat type 1 infecties veroorzaakt aan de lippen en gezicht.. Het gezicht..wat moet ik me daarbij inbeelden? (Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid)