Ik start iedere dag om 5am en eindig om 5.30pm, met een beetje mazzel heb ik pause, al heb ik door mijn positie niet vaak de volledige 2 uur. Met wedstrijden draai ik met gemak 24 uur aan 1 stuk zonder pauze. De workweek is 6 dagen per week, in geval van wedstrijden draai ik 2 weken door en heb ik daarna 2 dagen vrij. Tijd om te rusten is er vaak niet, en als ik eenmaal start stop ik ook niet meer. Zo is het leven hier, valt niet te vergelijken met NL, maar ik vind het fijn

Heb besloten om deze week terug te gaan naar Sickesz in Scheveningen, kijken wat hun voor mij kunnen betekenen. Ook wil ik een poging bij de gym maken, waar ik heen wil zit ook een sportfysio, misschien kan zij me wat advise geven omtrend sport. Ik ben nu aan het hardlopen, maar de ene dag ren ik met gemak 8km, en de andere dag draai ik na 1km al om vd pijn.
Verschrikkelijk om bij sommige te lezen dat ze er al zo lang, en zo veel last van hebben... Lijkt me echt verschrikkelijk!!
en bij mijn atlas werd ik niet goed
Al met al ben ik blij dat ik geweest ben, ik kan al goed verschil merken, en mag er vrijdag weer heen. De druk is nu al een end weg, maar nog gevoelig. de spieren staan nog op spanning maar voelt al een stuk beter.