Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xkimmieejj schreef:update is ook wel een keertje nodig nu:
De dokters twijfelen of ik de ziekte van Bell wel echt heb ze kunnen de zwelling niet thuis brengen, ze helpen me absoluut niet verder, ik ben dood en dood ziek door de morfine, en afgelopen donderdag heb ik een echo gehad, (het eerste wat ze ook deden om het van binnen te bekijken!) gisteren heb ik weer een onderzoek gehad met stroom. Maandag om half 2 moet ik weer naar de huisarts toe, nu wel een andere dokter in dezelfde praktijk die het belachelijk vind dat ze me niet helpen en door haar heb ik ook de echo gehad, en maandag heb ik de uitslag hiervan, ik hoop echt dat er iets uit gaat komen, en vrijdag krijg ik telefonisch contact met de neuroloog over wat er uit het bloedonderzoek en uit de stroom onderzoek gekomen is! echt hopelijk vinden ze iets.. ondertussen ben ik ook mijn vriend kwijt geraakt dus het gaat allemaal heel lekker!
Firegirl schreef:Ben je met deze klachten ook al eens bij een KNO arts geweest? Een bekende van mij heeft dezelfde symptomen gehad. Eerst werd Bell vastgesteld maar toen er daarna ook verschrikkelijke hoofdpijn bij kwam kijken, bleek er een infectie van de aangezichtszenuw te zijn. Stootkuur Prednison gehad waarna het best snel opknapte. Inmiddels een jaar verder zo goed als hersteld, alleen degene die het weten zien nog iets.
Joolien schreef:Kan het ook niet gewoon zijn dat ze echt niet weten wat er mis met je is? Hier in het topic worden alleen maar handige tips gegeven, als je het niet met je ha en neuroloog eens bent, waarom neem je dan niet het heft in eigen handen? En dat je alles mist is natuurlijk super poedersuiker, maar ziek is ziek, daar doet de neuroloog niks aan, de huisarts niet, niemand niet.
Of is het misschien zo dat je vooral bang bent wat anderen nu van jou vinden? Niet alleen hoe je eruit ziet, maar ook dat je nu niet je school af kunt maken, dat je niet kunt werken. Denk je dat anderen denken dat je je aanstelt? Dat je niet slim genoeg bent?
Joolien schreef:Nou bel dan de ha op dat als zij je niet doorsturen dat je zelf wel een afspraak maakt. Ga gewoon langs aan de balie en laat je gezicht zien zodat ze zien wat er aan de hand is.