Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Joolien schreef:Ben trouiwens wel blij dat ik vanmiddag terecht kan, krijg steeds meer last van mn rug en heup. Paard schoot er gister 1 keer lelijk vandoor en kreeg een 'tik' in mn rug.
Ik probeer net zo te voelen als de osteopaat trouwens, gewoon wat duwen maar ik merk dan vaak wel duidelijk verschil, nu ook in mn zij net boven mijn heup, de pijnlijke heup voelt heel stijf.
shettie1978 schreef:Joolien schreef:Ben trouiwens wel blij dat ik vanmiddag terecht kan, krijg steeds meer last van mn rug en heup. Paard schoot er gister 1 keer lelijk vandoor en kreeg een 'tik' in mn rug.
Ik probeer net zo te voelen als de osteopaat trouwens, gewoon wat duwen maar ik merk dan vaak wel duidelijk verschil, nu ook in mn zij net boven mijn heup, de pijnlijke heup voelt heel stijf.
ben erg benieuwd naar jou ondervinding hiervan, hou je ons op de hoogte hier ???
xxxjanna schreef:Ik kom ook bij een osteopaat! Sinds november geloof ik, steeds om de 4/5/6 weken. Ben daar terecht gekomen doordat ''reguliere dokters'' niet zo veel konden vinden bij mij maar ik was altijd moe/hoofdpijn/migraine ed. Dat gaat al veel beter. Ook neemt ze meer dingen mee waar ik me nog niet bewust van was maar waardoor ik me wel veel beter voel. Ik heb trouwens nooit last van napijn, mijn osteopaat 'voelt' meer dan dat ze in mijn lichaam loopt te rammen ofzo
PrimaDonna_ schreef:Joolien schreef:Hoe zit dat bij jullie met vergoeden?
Bij mij betaal ik 87 euro voor 1 consult en er word 80% vergoed tot een bedrag van 200 euro.
En ik ga ongeveer 4x in het jaar. Maar dat ligt er helemaal aan hoe jij je verzekering hebt.
Joolien schreef:xxxjanna schreef:Ik kom ook bij een osteopaat! Sinds november geloof ik, steeds om de 4/5/6 weken. Ben daar terecht gekomen doordat ''reguliere dokters'' niet zo veel konden vinden bij mij maar ik was altijd moe/hoofdpijn/migraine ed. Dat gaat al veel beter. Ook neemt ze meer dingen mee waar ik me nog niet bewust van was maar waardoor ik me wel veel beter voel. Ik heb trouwens nooit last van napijn, mijn osteopaat 'voelt' meer dan dat ze in mijn lichaam loopt te rammen ofzo
Bij mij liep ze anders behoorlijk hard te douwenWas niet echt chill ofzo
Was vooral in mn buik en mn tussenribspieren, dat laatste was echt naar.