Body wrap, iemand ervaring ermee?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

caboclo

Re: Body wrap, iemand ervaring ermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 20:41

ik ben zeer zeer benieuwd,,,,

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:17

ben ook benieuwd na het voor en na resultaat van 1 wrap bij jou

maar ben jij ergens heen gegaan je kan ze toch ook bestellen?
waar kan je vinden om ze te laten op plakken

mag ook via pb laten weten

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:22

Geef er geen geld aan uit. Dit soort onzin werkt niet.
Het is het bekende pseudo wetenschappelijke geleuter op de reclame site, ontworpen om leken te beindrukken. De fysiologische effecten die ze claimen zouden levensgevaarlijk zijn als ze waar zouden zijn...
Wil je afvallen? Minder eten.
Wil je vetverbranden? Ga (duur)sporten.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:26

Hoeveel kost zo iets? Ik ben erg smal maar heb wel een dun laagje vet, heb geen zin om dit weg te sporten (nergens voor nodig), maar als ik het weg kan 'wrappen' zou het wel fijn zijn.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:28

xSlvna schreef:
Hoeveel kost zo iets? Ik ben erg smal maar heb wel een dun laagje vet, heb geen zin om dit weg te sporten (nergens voor nodig), maar als ik het weg kan 'wrappen' zou het wel fijn zijn.

Het is "nergens voor nodig" het weg te sporten, maar voor weg "wrappen" ben je wel in?
Waarom denk je dat deze behandeling zou werken?

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:29

Een beetje minder vet zonder moeite is altijd fijn toch? :+

Edit: Of het werkt, weet ik niet, daarom vraag ik ook voor de prijs.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:34

Ik heb het ook gedaan, maar dan een wrap over mijn gehele lichaam die een uur bleef zitten.
Op de plek waar ik sport bieden ze dit aan. Ik deed mee aan het afvalprogramma waarbij je een gratis wrap kreeg als je een x aantal cm was verloren.
Nadien mag je niet douchen om de klei goed door te laten werken. Mijn huid was nadien echt heel erg zacht.
Ik was best wat cm kwijt, MAAR er werd bij mij op 11 verschillende plaatsen gemeten. Daar moet je je niet op verkijken.

Mijn huid was wel gladder en mijn cellulitis was echt wat minder geworden. Verder merkte ik er eerlijk gezegd weinig van.
Het resultaat was echt niet zoals op de voor en na foto's van de website.
Na 6 weken nog eens gemeten en ik was nog wat meer cm kwijt, maar ik was ook aan het afvallen en sporten dus geen idee wat de wrap op zich gedaan heeft.

Ik heb er niets voor betaald, maar volgens mij kostte zo'n wrap over je gehele lichaam € 75,00.

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:37

xSlvna schreef:
Een beetje minder vet zonder moeite is altijd fijn toch? :+

Edit: Of het werkt, weet ik niet, daarom vraag ik ook voor de prijs.

110 eur voor een kuur geloof ik.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:38

Delphi schreef:
Na 6 weken nog eens gemeten en ik was nog wat meer cm kwijt, maar ik was ook aan het afvallen en sporten dus geen idee wat de wrap op zich gedaan heeft.

Niks dus.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:41

Bij mij is er toch geen beginnen aan. :')

Nee, ik geloof er niet in. Mocht nou een of ander bedrijf dat dit doet dit lezen; ik wil het gerust proberen en als het werkt, maak ik m'n leven lang reclame maar ik geloof er vooralsnog totaal niet in.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 22:49

Kuggur schreef:
Delphi schreef:

Niks dus.

Dat denk ik dus ook niet, aangezien ik tijdens het sporten ook al regelmatig gemeten en gewogen werd. Ik was dus al cm aan het verliezen toen ik de wrap kreeg.

http://www.bodywrapsnederland.nl/body-wrap.html

Op deze pagina staan voor en na foto's. Ik geloof écht niet dat dit mogelijk is met de wraps. Dit resultaat kan alleen door te letten op de voeding en daarbij te sporten.

Wel moet ik zeggen dat mijn huid ervan verbeterde en mijn cellulitis echt vermindert was! Als het niet zo duur was zou ik het zeer zeker nog eens doen. Gewoon lekker voor mijn huid en als motivatie voor het sporten.

Dit is trouwens de wrap die ik gehad heb:
http://www.body-comfort.nl/index.php/af ... -body-wrap
Dit zijn windsels gedrenkt in een warme klei oplossing die strak om je heen gezwachteld worden.

sunshine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-14 22:53

Vandaag de 2e wraps laten zetten, ik ben 5cm kwijt in totaal.
Ik heb voor en na foto's, bij interesse PBen :j

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-14 23:02

Ik was iets van 24 cm kwijt puur van de wrap alleen, maar dan wel gemeten over 11 plaatsen. De week erna nog steeds en 6 weken later meer. Maar nogmaals dat resultaat is meer, of zo niet compleet, door het sporten en op mijn voeding te letten.
Wel gaven ze bij ons een garantie dat je een gratis nieuwe wrap kreeg of je geld terug als na 6 weken je gewicht nog hetzelfde was, maar het aantal cm was toegenomen.

xNathaliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 08:00

Het is volgens mij ook meer een extra iets dan dat je een bodywrap neemt in plaats van te gaan sporten. Het helpt net om die extra centimeters kwijt te raken. Tijdens het dragen van de bodywrap moet je veel water drinken en dat helpt ook een heel groot deel! Ik mag vanwege mijn bekken niet tot weinig sporten (ze staan scheef en ik heb ze belast door veel te sporten). Dus dit zou ideaal zijn voor mij, want hoef echt geen kilo's kwijt :n

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 08:13

Sunshine, dieet jij ook? Of zou het enkel aan de wraps liggen?

theedoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 08:23

Ik denk dat dit echt een paar maanden een hele (social media) hype is. Ze vragen honderden distributeurs, en daarna kunnen ze het aan de straatstenen niet meer kwijt. Mensen willen betalen voor blijvend cm verlies, maar dit is niet blijvend. Je zult dus, wil je het 'blijvend' hebben, diep in de portomonnee moeten grijpen. En veel mensen kunnen dat niet.

Ik zou best willen proberen of het (bij mij) werkt. Maar ik ben bang voor de gezondheid van jezelf. Dat zie je altijd toch, dat ineens iets helemaal opkomend is; 'wauw dit werkt helemaal super', en dat later blijkt dat het hartstikke ziekte verwekkend zou zijn.

Reusje0504

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-14 08:29

Naar wat ik ervan begrepen heb verlies je alleen vocht en afvalstoffen. Je valt dus tijdelijk af en je moet dat in stand houden door te blijven sporten en gezond te eten. Vet verbranden doet het zeker niet

brittje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 11:36

plaatselijk vet verliezen is naar mijn mening ook niet echt mogelijk. Jullie zijn hiermee gewoon genetisch belast door jullie ouders ;)

Het is vooral goed voor de huid maar echt zichtbaar vet verliezen doe je niet naar mijn mening. Je verliest afvalstoffen, maar afvalstoffen is een breed begrip.
Zoals ik al zei en zoals de mensen hier die een total bodywrap hebben gehad het word op 11 plekken gemeten met een meetlint. Erg knap als je 100% op dezelfde plek altijd precies kan meten iets hoger of lager en het scheelt al een paar cm's en hier kunnen ze dus gerust op inspelen. Alles bij elkaar opgeteld lijkt het dan ook nog is heel wat. Om serieus af te vallen zou ik dit ook niet aanraden. Maar voor wat huidversteviging is het wel te doen.

Ik dacht overigens dat de wrap warm moet worden gehouden voor optimale werking? Je porieen gaan hier door ook open staan. Maar dit zie ik niet terug komen?

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 11:58

brittje88 schreef:
Ik dacht overigens dat de wrap warm moet worden gehouden voor optimale werking? Je porieen gaan hier door ook open staan. Maar dit zie ik niet terug komen?

Ja klopt ik kreeg er een pak overheen dat alles warm hield.

Net wat je zegt fijn voor je huid, maar om echt vet kwijt te raken en voor wat kledingmaten kleiner zorgt dit niet.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-14 14:22

Hi, heb je de kuur afgemaakt? En heb je resultaat? Wil het ook gaan proberen maar dan gewoon via internet zo'n pakje bestellen en het dan thuis aanbrengen.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 13:17

Deze wrap werkt net als gips.

Alles wordt platgedrukt en na een tijdje is alles gewoon weer zoals het was.

Het moeten drinken van veel water helpt heel erg goed om snel cm kwijt te raken omdat veel mensen toch opgeblazen worden door veel verschillende soorten voedsel. Het drinken van veel water verhelpt dit probleem.

Als je dus je middel laat ingipsen en heel veel water drinkt heb je exact hetzelfde resultaat.