De sportschool waar ik het eerder over had, blijkt tegenover de woning van een familielid te staan. Heb hem eens gecontact en nu ga ik morgen bellen voor meer informatie over de persoonlijke begeleiding die ze daar geven en als mij dat bevalt willen we woensdagavond kijken of we een intakegesprek kunnen krijgen (of hoe dat ook heet in een sportschool). Dus wellicht heb ik al iets gevonden..
* gaat maar vast op zoek naar ver weg gestopte sportkleding en schoenen *
Edit: ik ga crossfit zeker onthouden, maar voor nu verwacht ik niet dat het haalbaar wordt. Fysiek lijkt het super zwaar, wat aan de ene kant goed is, maar vanwege mijn gewicht loop ik wel een verhoogd risico op blessures.. daarnaast ben ik hierbij ook gebonden aan vaste tijden, wat niet aansluit op mijn onregelmatige werk en studietijden.
Maar nogmaals, ik ga m zeker onthouden want het lijkt mij wel wat voor als ik wat minder gewicht bij mij draag en ik wat meer regelmaat in mijn leven heb
) en dat gaat prima. Je doet dezelfde workout, maar schaalt de gewichten of aantallen naar je kunnen. Ik heb me er best druk om gemaakt dat ik de eerste periode voor l*l zou lopen, maar het tegendeel bleek waar! Ze zijn net zo blij voor mij als ik iets presteer als voor de leden die uitkomen op wedstrijden. En ik bleek verbazingwekkend sterk in mijn benen waardoor ik na 3 maanden al 125% van mijn lichaamsgewicht kan deadliften.
)
Zit inmiddels gelukkig weer onder de 95, maar dan nog spreken we van een kilo of 30 teveel.
Ik hoop zo dat ik mijzelf verbaas met wat ik nu kan ten opzichte van vorig jaar (en 55 kilo geleden haha). Aan de andere kant wil ik mijn verwachting ook niet te hoog leggen..