stefje schreef:Inderdaad weinig eiwitten zeg. Ik ben de laatste jaren overgestapt naar meer eitwitten en minder koolhydraten eten -ik kan ook enorme honger hebben- en doe dat vnl. bij mijn ontbijt: kwark met noten -die lust je niet- maar ook handje rozijnen en wat pitjes, vaak zonnebloempitjes. Lust je wel pitten? Pompoenpitten zijn ook erg lekker en gezond, dit soort pitten zijn regelmatig bij De Tuinen in de aanbieding. Of kwark of yoghurt met een muesli zonder noten, die is er misschien ook wel. Sinds ik kwark eet 's ochtends heb ik uren geen honger daarna. Verder tussendoor soms dadels of gedroogde abrikozen (i.p.v. koekjes).
Hier hetzelfde. Ben ook overgestapt naar veel minder koolydraten (geen pasta, rijst, brood, aardappelen meer) en veel meer eiwitten (vlees, vis, eieren, kwark) en gezonde vetten (noten, avocado, zaden en pitten), en ik heb sindsdien veel minder honger....
Gezond eten kost tijd, dat moet je ervoor over hebben. Als je smorgens geen tijd hebt, zorg er dan voor dat je ontbijt dan savonds al klaar is, of sta 15min vroeger op. Ik vertrek alle dagen thuis om 6u30 naar het werk, en ik eet nooit boterhammen.... Tijd hoeft dus geen excuus te zijn
.
). Dus ik lust ze wel.
Maar goed, hangt er van af wat je belangrijk vind, noten zijn iig erg gezond en je eet toch ook pindakaas? Misschien beginnen met een andere notenpasta en van daaruit verder leren eten?
helptme wel, want heb niet enorme honger..
dacht laatst mijn vriend wel even met enkel een kop thee achter mn kiezen weg te brengen. Ja niet dus, toen ik thuis kwam was ik hondsberoerd, misselijk, knetterende koppijn, moe, heel erg maagpijn en slapjes.
Ik drink geen koffie, alleen liters thee, is ook niet goed geloof ik