En daar liggen we dan... vliegles met slechte afloop

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:33

Wow, dat is een behoorlijke smakker geweest!
heel veel beterschap.

Sjisi

Re: En daar liggen we dan... vliegles met slechte afloop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:37

Aah wat vervelend zeg!! Heel veel beterschap en succes!

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:39

Jeetje heftige vliegles! ik hoop voor je dat je polsen allebei weer 100% in orde komen en wil je heel veel sterkte wensen.

Levitate

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:41

Ahw, wat vervelend, heb een keer 1 pols in het gips gehad (was foto model voor het ziekenhuis haha) maar was er na 3 dagen klaar mee dat ik niet kon schrijven, fietsen, normaal typen of normaal douchen en hem er dus maar snel afgeknipt, heel veel succes, vooral als je er 2 in het gips hebt! :(:)

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:46

Zadel ligt ietsje scheef en toch stap je op? Sterkte en beterschap, maar niet erg handig. je controleert alles toch voor je opstapt. Hoop dat je snel op de been bent en laten wij er allemaal leer uit trekken!

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:46

Wat naar! Veel sterkte! :(:)

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:49

Ach... je kan nog op Bokt met 2 gebroken polsen ( best wel knap eigenlijk) dus vervelen hoef je je niet!

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 17:50

Tjee polsen zijn erg lastige breuken.
Daar ben je nog wel een poosje zoet mee...
Heel veel beterschap.

ch_ntii123

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 18:01

Poe, dan ben je echt ''onthand'' zeg maar....
Veel beterschap

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 18:57

Soraya10 schreef:
Zadel ligt ietsje scheef en toch stap je op? Sterkte en beterschap, maar niet erg handig. je controleert alles toch voor je opstapt. Hoop dat je snel op de been bent en laten wij er allemaal leer uit trekken!

Denk je niet dat ts zelf ondertussen ook al minstens 100x bedacht heeft dat dit niet te echt een slimme actie was?
Helaas doen wij allemaal wel eens iets terwijl we achteraf bedenken dit was niet de meest slimme actie van mi. Vaak vallen de gevolgen mee deze keer helaas niet. Schiet ze niets mee op dat dit nu nog eens benadrukt wordt.
Ts heel veel beterschap de komende tijd goed dat je zo positief blijft en als je het even helemaal zat bent mag je best even komen mopperen op bokt.

groetjes genja

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 19:00

Jasses wat vervelend, beterschap!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 20:05

Au idd een zak pattatekes zou beter landen , een pijnlijke les :(:)

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 20:33

Poeh, laaaang geleden van de schommel gevallen en ook 2 polsen gebroken :') Ik was toen nog vrij jong dus weet er ook niet heel veel meer van, maar wel dat het erg lastig was met aankleden en naar de wc gaan, dag soort dingen.

Sterkte met je herstel en doe rustig aan. Je kan maar 1 keer goed genezen!

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 20:58

Als je zo lang rijdt zijn er gewoon momenten dat je even iets ondoordachts doet. Meestal gaat dat goed maar niet altijd helaas.

Ik heb ook een pols gebroken gehad maar heb daar totaal geen last meer van, was wel een gunstige breuk, hoefde niet gezet of geopereerd te worden maar lastig was het wel, laat staan twee polsen. En voor je knie zou je krukken moeten hebben maar dat gaat natuurlijk al helemaal niet. Heb wel een beetje medelijden met je alleen heb je daar niets aan.

JoCo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-14 19:39

bedankt voor jullie berichtjes, heel leuk want ben iets minder positief zucht verveel me dood

en inderdaad een slimme actie was het zeker niet maar denk dat we allemaal al wel iets doen waarvan we achtteraf denken van oei dat was dom v mezelf gelukkig niets gebeurd
alleen stond het geluk nu niet aan mijn kant

maak me nu ook meer zorgen van hoe goed alles gaat herstellen
want al die verhalen brrrrr

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:16

probeer niet teveel naar verhalen te luisteren. Het is per persoon anders. Blijf positief en neem de rsut om het te laten genezen. Straks goede fysio enz.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 23:10

Positief blijven, het is net gebeurt dus logisch dat je er aan denkt. iedere breuk/letsel is anders en herstel is nooit 100 % te voorspellen hoe dat zal gaan lopen. Dat hangt niet alleen van het letsel af maar ook van je gezondheid, iemand met een slechte gezondheid of iemand die veel rookt en drinkt kan soms gewoon slechter herstellen. Het had nog veel erger gekund, een dooddoener maar wel waar.

MariaMaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 23:18

Jeetje, wat een val zeg! Beterschap! En ik kan me voorstellen dat je je nu verveelt.
Ik zit namelijk met een gebroken voet thuis en mocht de eerste 10 dagen niks anders doen dan stilzitten met het been omhoog :+
Verveling ten top :')

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 23:32

Daar zit je mooi mee..

Ik heb in 2012 mijn kleine teen gebroken gehad en middenvoetsbeentje zwaar gekneusd.
Nou ik kon er mooi niet meer op lopen en kreeg dus krukken, handig op een camping in frankrijk. :') Zo he dan besef je je ineens wat een kilometers je maakt op een dag! :+ ^)
Na drie dagen waren mijn handen zo beurs van die dingen dat ik heeeel blij was dat ik weer kon lopen. Dag een was lopen niet mogelijk, dag twee kon ik hem rustig mee bewegen en op dag drie alleen nog ter ondersteuning. Maar die krukken zijn dan hard nodig, binnen een middag strompelen had ik al last van mijn rug!
Maar dan nog twee gebroken polsen erbij zit je helemaal lekker. :+ B-)
Sterkte en zet hem op! Wel rustig aan doen hoor anders zit je straks met de nog meer doorgebakken peren.

Enne, ja jullie lezen het goed dat ik krukken kreeg dit letsel.
Ik heb dingen gehad die vrijwel zeker gebroken waren volgens de artsen, waar ik nog wel op kon strompelen en ik niet naar het ziekenhuis wilde. Maar dit was echt kansloos. :')