Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
_Deco_ schreef:Wat heb je voor fysiotherapie gehad?
Heb je buiten het rijden om ook pijn in je knie bijvoorbeeld met traplopen of rennen?
Tessa_93 schreef:Pijn is een teken dat er iets niet goed is, je heelt bijvoorbeeld geen mensicus met verende beugels. Dat is meer wat ik bedoel
Je kan er ook wat paracetamollen in gooien, dan heb je ook geen last![]()
Nee ik zou echt even een MRI laten maken.
RSJami schreef:Omdat idd het nog steeds niet duidelijk is wat er is ga ik geen beugels van 100,- aanschaffen. Nu rijd ik alleen met beugels in mijn vaste les, verder rijd ik zonder beugels of zonder zadel. Dan heb ik er geen last van. MRI zal ik zeker doen, al moet ik het hele land ervoor af
RSJami schreef:Omdat idd het nog steeds niet duidelijk is wat er is ga ik geen beugels van 100,- aanschaffen. Nu rijd ik alleen met beugels in mijn vaste les, verder rijd ik zonder beugels of zonder zadel. Dan heb ik er geen last van. MRI zal ik zeker doen, al moet ik het hele land ervoor af
Dat een MRI duurder is, i understand. Ik ben 14 jaar oud, ik betaal z'n MRI niet zelf. Emma_s_girl schreef:Nou, fijn dat ze je klachten verder gaan onderzoeken. Ook fijn dat je zo snel terecht kunt voor een MRI.
Hopelijk kan daarna een goede diagnose gesteld worden.
Moet zelf zo meteen ook naar het ziekenhuis omdat ik heftig door mijn slechte knie ben gegaan en niet meer kan lopen...
Op de foto was destijds niet veel te zien, maar uiteindelijk bleek uit de MRI dat er toch meer aan de hand was.