Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Citaat:Wat zijn de voorwaarden voor Wajong?
U kunt Wajong aanvragen als een van deze situaties voor u geldt:
U had op uw 17e verjaardag een langdurige ziekte of handicap en heeft deze nog steeds.
Of
U kreeg vóór uw 30e verjaardag een langdurige ziekte of handicap. In het jaar vóórdat u uw ziekte of handicap kreeg, volgde u minimaal 6 maanden een opleiding.
Daarnaast moet u voldoen aan de volgende voorwaarden:
U was gedurende 52 aaneengesloten weken niet in staat om 75% of meer van het minimum(jeugd)loon te verdienen. Dit komt door uw langdurige ziekte of een handicap.
Het is niet waarschijnlijk dat u binnen 1 jaar daarna volledig herstelt van uw ziekte of handicap.
U woont in Nederland.
U houdt zich aan de plichten die gelden bij nieuwe Wajong.
De Wajong is er voor mensen vanaf 18 jaar.

dammie1 schreef:kiwiwitje schreef:Heb ik al meerdere keren op gesolliciteerd.. Ik heb de opleiding niet.. Dus willen ze me niet
En een andere opleiding volgen? Schroevers bijvoorbeeld? Je bent nog jong, en hebt een goede vooropleiding, dus misschien zijn er nog wel mogelijkheden.
kiwiwitje schreef:Heb ik al meerdere keren op gesolliciteerd.. Ik heb de opleiding niet.. Dus willen ze me niet
elizexbeau schreef:kiwiwitje schreef:Heb ik al meerdere keren op gesolliciteerd.. Ik heb de opleiding niet.. Dus willen ze me niet
En een andere opleiding volgen? Schroevers bijvoorbeeld? Je bent nog jong, en hebt een goede vooropleiding, dus misschien zijn er nog wel mogelijkheden.
dus dan is het zeker het overwegen waard. kiwiwitje schreef:nee. alleen katoen. en misschien steriele chirurgische handschoenen.. maar daar vinden we helaas dubbel info. de ene beweert dat het er niet in zit en de ander zegt weer van wel..
Edit: er is net een mail gestuurd door mij naar MEE.
Ceriadwen schreef:kiwiwitje schreef:nee. alleen katoen. en misschien steriele chirurgische handschoenen.. maar daar vinden we helaas dubbel info. de ene beweert dat het er niet in zit en de ander zegt weer van wel..
Edit: er is net een mail gestuurd door mij naar MEE.
Nitril en vinyl is geen enkele allergie voor bekend. Toevallig heb ik dit een tijd terug uit moeten zoeken en zelfs contact gehad met hoofd dermatologie van MUC Leiden.
Als jij daar wel allergisch voor bent dan wil ze jou heel, heel graag ontmoeten en testen, want dan ben je de eerste die zij in haar 35 jarige cariere als Dermatoloog verbonden aan het MUC Leiden tegen zal komen.