Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Joolien schreef:Over frisdrank, ik mag alleen s'avonds frisdrank van mezelf, overdag drink ik limonade.
). En je drinkt idd behoorlijk wat frisdrank.... mss wat meer water drinken?
Raponsje schreef:Alleen biologische pindakaas is goed voor je. De normale supermarkt pindakaas zit naast vetten ook vol met troep.
. Het beste check je even het etiket. In light pindakaas zit minder vet, maar dan doen ze er wel suiker doorheen
Raponsje schreef:TO: Als je in de spiegel kijkt, ben je dan blij met jezelf?
Gelukkig zijn staat niet gelijk aan een nummer op de weegschaal.
Als je graag een gezond eetschema wil kun je ook contact opnemen met een dietist. Zij kan je vertellen hoeveel je moet eten en wat jouw lichaam nodig heeft.
Daarnaast is het helemaal niet slecht om af en toe eens een frietje, pizza, stuk chocolade en glas cola te nemen. Alles mag, maar met mate.
Hetzelfde als met alcohol. Elke dag een fles wijn drinken is niet goed. Maar elke zaterdag lekker van een wijntje genieten daar is niets mis mee.
. Misschien kun je zoiets proberen. AmoorM schreef:Ik heb als avond eten 2x krentenbol met kaas gehad, 2X z'n ronde maltezer cracker met jam en 3 gewone crackers met smeerworst.
3 aardbeien.
Maar ik heb nu nog steeds een honger gevoel. Wel heb ik al de hele dag geen cola gehad.
HorseTopShop schreef:AmoorM schreef:Ik heb als avond eten 2x krentenbol met kaas gehad, 2X z'n ronde maltezer cracker met jam en 3 gewone crackers met smeerworst.
3 aardbeien.
Maar ik heb nu nog steeds een honger gevoel. Wel heb ik al de hele dag geen cola gehad.
Maar dat is toch geen avondeten? Zelfs ik heb meer dan dat nodig.
AmoorM schreef:HorseTopShop schreef:
Maar dat is toch geen avondeten? Zelfs ik heb meer dan dat nodig.
Ik dacht dat dat best veel was.....
Maar dat is dus weinig.
AmoorM schreef:Ik heb als avond eten 2x krentenbol met kaas gehad, 2X z'n ronde maltezer cracker met jam en 3 gewone crackers met smeerworst.
3 aardbeien.