Pijn IN Benen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sammyvg

Re: Pijn IN Benen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-14 20:08

ankem , Heb voor de rest geen klachten eigenlijk.. In ieder geval niet bewust samen met de pijn in mijn benen. Groeipijn is het bij mij niet, heb het al 10 jaar maar ben inmiddels al een jaar of 3 uitgegroeid.
Artsen doen inderdaad een beetje of ik gek ben, althans zo komt het een beetje op mijn over.
Ze blijven maar zeggen dat ze het nooit eerder hebben gehoord en dat ze het maar apart vinden. 'Uhm ja, ik zelf ook... '
Ik voldoe aan de normale dingen, denk ook niet dat aan de buitenkant te zien is wat er fout zit..
Heb jij ook gewoon aangedrongen op verder onderzoek? En reageerde de artsen bij jou ook zo?
Het zou eventueel hetzelfde kunnen zijn, alleen misschien heb ik het in mindere mate (aangezien ik geen pijn in mijn handen heb).

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:15

Ivm de herkenbaarheid pb ik je even.

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 12:04

bloemxblad schreef:
@emily2105 , Klinkt inderdaad bekend! Zal de kersenpitten zak eens proberen. Maar je moeder weet dus niet wat het is?

@MamaJella , zo voelt het wel aan inderdaad! De Neuroloog heeft testjes gedaan (die volgens hem) altijd standaard gedaan moeten worden. Ik moest op een rechte lijn lopen, op mijn hurken zitten, hij heeft mijn reflexen nagekeken en mijn spierkracht. Na de testjes zei hij dat alles zo was zoals het hoorde te zijn, ben dus helaas naar huis gestuurd zonder verder onderzoek of vervolg afspraak....
Heb jij het ook af en toe? Niet constant?

@tokedri , Dit zou inderdaad kunnen! Hoe heb je het aangepakt? Via de huisarts doorgestuurd?

@melanie0906 , die kan deze pijn verminderen?

@Rindin , Ik zal eens gaan googelen naar een praktijk in mijn buurt die dit doet! Wat is triggerpoints voor iets?

Aan je huisarts vragen bloed te prikken op B12 en D

Rindin

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-14 13:55

Hoe gaat het nu, TS?

Sammyvg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-14 15:40

Nog steeds hetzelfde.. De pijn wisseld wel van 3X per week naar een keer per week maar het is er nog regelmatig. Heb eerlijk gezegd nog geen tijd gehad om opnieuw naar de huisarts te gaan, dus daar moet nog even een afspraak mee gemaakt worden..

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-14 21:26

Met het gevoel of je het gevoel had van mieren in je benen doelde de neuroloog denk ik op restless legs. Wat is verder nog kan bedenken is vaatvernauwing, spataderen (neem aan dat je huisarts hier wel naar gekeken heeft).