Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatjemuts schreef:Veulen84 schreef:Ik heb een gipsspalk. Dus achterkant gips bovenkant gewoon een stuk verband.
Geregeld door de dag heb ik het gevoel dat me enkel te dik is voor het gips.
Ik heb me enkel en me been gebroken. Hoelang zijn de meeste van jullie al bezig met gebroken enkels?
ik nu 6 jaar en ben nu eigenlijk afgeschreven. ik loop helaas stokkreupel... maar ik denk (en ik hoop voor de rest) dat ik een uitzondering ben. Er is bij mij echt bij alle 4 operaties iets fout gegaan...
Citaat:Veulen ik kan e je leed indenken al vrat ik alles aan pijnstilling wat er wasZou het helpen om Arnica of traumeeldruppels te gaan slikken voor je? Wat had je gedaan met je enkel?
Veulen84 schreef:Dat noemen ze niet gewoon pech hebben. Dat is gewoon echt pure ellende. Zien ze nog kans om de pijn te verminderen of is dit een eindpunt?
De talkpoeder heb ik hier al staan, maar durf nog niet ivm die hechtingen en het feit dat ik niet weet hoe het al genezen is.
Kan die spalk altijd in plaats van loopgips dan?
Veulen84 schreef:Valonka: Die pees tussen scheen en kuit is dus bij mij ook stuk, maar ik heb geen stelschroef. Wat raar dat ze het bij iedereen anders aanpakken.
Hoelang geleden ben jij geopereerd en heb je al loopgips?
Ik krijg dinsdag als het goed is nieuw gips (loopgips als alles goed is) en dan mogen bij mij ook de hechtingen er uit. Dan is het 2 weken geleden dat ik geopereerd ben.
Veulen84 schreef:Morganlefay:Dat roep ik ook steeds. Afblijven, ik weet zelf wel wat ik wel en niet kan. Luisteren is volgens mij voor veel medici (en omhang) een probleem. Wat raar is, want ik denk dat genezing dan in de meeste gevallen een stuk makkelijker is.
Was jou arm na 3 maanden weer helemaal in orde? Dat is behoorlijk knap.