Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Mirjam_x schreef:Kan de titel alsjeblieft veranderd worden?Ik kan hier heel slecht tegen en elke keer als ik de titel van dit topic lees word ik misselijk. Ik weet dat het erg is enzo en ik voel ook met jullie mee , maar het is niet heel erg fijn om dit bij lopende berichten te zien. Dank je wel alvast!
quera schreef:Mirjam_x schreef:Kan de titel alsjeblieft veranderd worden?Ik kan hier heel slecht tegen en elke keer als ik de titel van dit topic lees word ik misselijk. Ik weet dat het erg is enzo en ik voel ook met jullie mee , maar het is niet heel erg fijn om dit bij lopende berichten te zien. Dank je wel alvast!
Wat voor titel zou er dan bij moeten?
Janine1990 schreef:M'n vader heeft z'n vinger door de zaagtafel gehaaldIs al zeker 24 jaar geleden. Topje is er weer op gezet, maar zit er wel scheef op

sandorra schreef:Toen ik een jaar of 8 was gevallen met fiets tegen mijn moeder aan toen zij naast me fietste. Pink linkerhand ergens tussen gekregen en topje lag los.... gebeurde tegenover de huisarts dus straat oversteken en we waren er snel.
Is toen gehecht zonder verdoving 2 hechtingen. Kan me het e.a goed herinneren.....Arts gaf aan prikken om te verdoven zijn pijnlijker als zo snel hechten zonder verdoving.... Toen ook heel stoer een dapperheids diploma gekregen....Echter toen verband gewisseld moest worden na 2 dagen.....bij assistente....ben ik wel flauwgevallen.....
Nu nog als ik zelf hechtingen o.i.d heb dan draait alles heel gauw.... bij familie heb ik dat ook. Maar van wildvreemde of op tv kan ik alles gewoon hebben.....
takkie_muis schreef:quera schreef:Wat voor titel zou er dan bij moeten?
Mensen met afgehakte ledematen?

xFioon schreef:De wond ziet er niet zo mooi uit vandaag, of nouja, beter gezegd, mijn vinger ziet er niet uit.
Ik heb gister het verband vervangen voor een pleister, even mijn vinger wat lucht geven, de arts heeft niet gezegd namelijk hoeveel dagen ik dat verband moest laten zitten (wel elke dag een schone), maar gister hoefde ik nergens heen dus was ik ook niet zo bang om het te stoten, o.i.d. Maar onder een pleister wordt het wel sneller nat, was wel een watervaste pleister, maar vanmorgen was mijn hele vinger wit en rimpelig. Het stinkt ook een beetje, maar er komt geen pus, etc. uit de wond... Dus het is niet ontstoken geloof ik (en hoop ik).