Mascara verwijderen.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

annepaardoes

Re: Mascara verwijderen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 22:04

Bodylotion
Ideaal om make-up mee te verwijderen. Ik heb hier gewoon een grote fles euroshopper bodylotion van een liter staan als make-up reinigingsmiddel. Werkt perfect, geen zwarte kringen een super cheap.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 22:33

Gewoon van de etos, reinigingspads. 100 stuks in een doosje, en er is een variant voor waterproof make up. (deze gebruik ik overigens ook voor niet waterproof; werkt beter)

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:12

LadyMadonna schreef:
flappie28 schreef:
http://www.thebeautyassistant.nl/?p=795

Oog make up remover van het Kruidvat, kost rond de 2 euro en werkt net zo goed als die van L'oreal of Nivea.

Deze heb ik momenteel, maar t resultaat is dus mwah...

Grappig dat iedereen wat anders doet ;) vanmiddag eens kijken bij de drogist

Heb je dan wel die met die olie er door die je moet schudden? want met de gewone krijg ik er inderdaad ook niets af en met deze toch echt wel waterproof mascara.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:44

Wat voor mascara gebruik je? Ik had dit probleem ook altijd maar sinds ik 'duurdere' mascara gebruik (dus niet Etos 2 euro, zeg maar :+ ) is het al een stuk minder. Heb nu remover van Garnier (lichtgroen) en die werkt heel fijn :j

_Judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 23:46

Wij gebruiken altijd de olie van de HEMA, werkt perfect! Ook bij waterproof :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 07:24

Met jemako make-up pads! Wat mij betreft de beste uitvinding :P het zijn ronde pads met microvezels, hoef je alleen nat te maken en je krijgt al je make-up er makkelijk af. Je kunt ze wassen op 90gr en dan zijn ze weer schoon :j
Echt heerlijk, en je huid wordt er ook heerlijk zacht van.

dinniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 07:31

bodylotion van zwitsal

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 07:41

Baby-olie! Ik heb er gewoon een van Kruidvat huismerk, werkt als een trein! Weinig van nodig en lekker goedkoop :)

lauran__

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 07:51

fjordjes schreef:
Ik heb een flesje van Lancome met blauw spul erin. Werkt supergoed en prikt ook niet in je ogen. Zitten 2 kleuren blauw in en moet je schudden voor gebruik.

Die heb ik inderdaad ook. Wonder middel en je doet er een eeuwigheid mee. Heel klein beetje op een watje en echt alle mascara komt er gelijk af.

GeraldineVD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 16:56

Eh.... is het eigenlijk nodig om de mascara te verwijderen? Doe ik eigenlijk nooit... :o
Kan het kwaad voor je wimpers of zo...?

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:02

InekeN schreef:
Eh.... is het eigenlijk nodig om de mascara te verwijderen? Doe ik eigenlijk nooit... :o

het is niet bepaald goed voor je wimpers en ogen, mijn wimper zijn daar door en door de wimperkruller afgebroken

GamblersCup

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:04

Lous schreef:
De oogreiniger van Nivea (met korenbloem, 2 kleuren olie die je dan moet schudden voor gebruik).
Daar krijg je echt alles mee weg. Heb altijd hetzelfde probleem gehad als jij en nu is alles echt snel en makkelijk weg. Kost wel 6 euro voor een flesje, maar je doet er echt heel lang mee. Ikzelf ongeveer 2 maanden. :D

[ Afbeelding ]

Deze dus

Nivea test nieuwe basis ingredienten nog steeds op dieren, dus die zou ik niet meer gebruiken.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:41

Ik was mijn gezicht met facewash en daar gaat de mascara ook mee af.
Eerst alleen met warm water en dan de facewash.

Leukertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:42

eerst douchen en dan schoonmaken?
het schijnt dat vaseline ook werkt..

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:44

Kenyada schreef:
Gewoon met water en badschuim

Inderdaad, makkelijk en snel :j

RoosMarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:54

_Judith schreef:
Wij gebruiken altijd de olie van de HEMA, werkt perfect! Ook bij waterproof :)

de olie van de HEMA werkt toppie! Anders gewoon babyolie. Ik doe altijd eerst met een wattenschijfje en olie mijn mascara etc. dr af, dan mijn gezicht reinigen met reinigingsmelk, een reiniger tegen onzuiverheden en/of tonic op een watje (als ik daar dan zin in heb :D) en daarna douchen. Als er dan nog wat opzit nog even met een babydoekje de restjes er afhalen en gaan! :)

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 17:57

InekeN schreef:

Ja dat is echt nodig. Het kan kwaad voor je wimpers, ze breken af, maar je krijgt er ook veel sneller ooginfecties van.
Ikzelf gebruik reinigingspads met lotion van de Trekpleister, ik leg ze op mijn ogen, laat ze zo'n 20 seconden zitten terwijl ik ze zachtjes aanduw, dan is het meeste van mijn mascara al verdwenen. Daarna haal ik de rest er nog voorzichtig af door de pad dubbel te vouwen en deze vanaf onderen tegen mijn wimpers aan te duwen en de restjes er zachtjes afvegen. Nooit last van een zwarte waas.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:01

flappie28 schreef:
http://www.thebeautyassistant.nl/?p=795

Oog make up remover van het Kruidvat, kost rond de 2 euro en werkt net zo goed als die van L'oreal of Nivea.

Ik heb deze echt na 4x gebruiken de kliko in gegooid. Wat een vette troep zeg. Als ik dat spul heb gebruikt kan ik daarna geen nieuwe make up meer op doen omdat alles zo vet is.

Ik had er eentje van biodermal, ook 2 fase. Die was echt heel erg fijn :j maar wel 8 euro of zo.
En laatst hadden ze eer ook een van d'makeup bij de action voor maar een euro. Maar die kan ik nu helaas nergens meer vinden.

Over make up verwijderen ben ik nogal sceptisch. Ja voor de huid van mijn gezicht merk ik verschil. Maar voor mijn masscara echt niet (die verwijder ik 's ochtends pas als ik ga douchen) en ik heb echt mega lange en veel wimpers.

noraahlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:03

doekjes van de niveau of make up remover van olaz (tube) werken beide prima :)

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 18:03

Hanmar schreef:
Wat voor mascara gebruik je? Ik had dit probleem ook altijd maar sinds ik 'duurdere' mascara gebruik (dus niet Etos 2 euro, zeg maar :+ ) is het al een stuk minder. Heb nu remover van Garnier (lichtgroen) en die werkt heel fijn :j

Euh, zeg het eens.. Roze flesje met groene dop

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:04

_O- Stef

Van welke winkel komt ie?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 18:05

Nee, t is een "groot " merk. Volgens mij maybeline oid?

Yiruma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:08

Etos oliepads werken voor mij heel goed, kreeg eerst nooit al mijn mascara eraf, en nu wel. Helemaal zachte en schone wimpers daarna *\o/*

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:35

Ik krijg van doekjes van de kruidvat, etos (eigenmerk) oid, heel vaak irritatie onder mijn ogen. Gebruik nu al een tijdje doekjes van de action, en vind ze ideaal! Kosten geen drol, en halen alles netjes weg.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:38

Lous schreef:
De oogreiniger van Nivea (met korenbloem, 2 kleuren olie die je dan moet schudden voor gebruik).
Daar krijg je echt alles mee weg. Heb altijd hetzelfde probleem gehad als jij en nu is alles echt snel en makkelijk weg. Kost wel 6 euro voor een flesje, maar je doet er echt heel lang mee. Ikzelf ongeveer 2 maanden. :D

[ Afbeelding ]

Deze dus

Van het kruitvatmerk heb je ook 2 kleuren in een fles dat je moet schudden voor gebruik en je krijgt er alles mee weg en kost maar 2 euro en je doet er heel lang mee en laat zelfs geen vieze olie of wat dan ook achter op de huid.