Quervain operatie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

RubyRed

Re: Quervain operatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 17:07

Bedankt voor jullie reacties. Ik beweeg nu gewoon goed maar ga niet tillen oid met mijn rechterhand tot ik naar de handtherapeut ben geweest (morgen dus). Dan wacht ik zijn advies maar af, tot nu toe heeft dat meestal geholpen ;).

De roodheid en zwelling is gelukkig weer weggetrokken, dus heb niet hoeven te beginnen met de antibiotica. Ben ik wel blij mee want dat gooit mijn andere medicatie altijd zo in de war en het gaat nu juist al 1,5 maand zo goed :).

_Astrid: Had jij ook Quervain dan? Fijn dat je er nu geen last meer van hebt! Klinkt niet fijn, die tweede operatie. Van die zenuw heb ik inderdaad ook gelezen, dat dat kan. Is het een grote plek waar je niks voelt?

_Astrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-14 17:17

Ik had inderdaad ook Quervain.
De plek is ongeveer even groot als een vingertop, is niet geheel gevoelloos maar eerder een verdoofd gevoel, geeft gek gevoel als ik erover wrijf maar heeft verder geen effect op kracht/functie/gebruik van pols gelukkig :)

Beterschap!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-14 17:50

Oh, dat is fijn, dat je daar niet zo'n last van had. Ik voelde toen de rest van de verdoving al was uitgewerkt nog de hele bovenkant van mijn duim niet, was even bang dat dat zo zou blijven, maar de volgende dag was het gelukkig weg :). Dankjewel!!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 17:43

Ik ben naar de handtherapeut geweest vandaag en mag weer fietsen en autorijden :). Nog niet gaan wielrennen, daar moet ik nog een paar weekjes mee wachten. Ook hoeft er geen pleister meer op het wondje omdat het nu mooi dicht is (ging gelijk een hechting los een uurtje later, wat een beetje bloedde, dat vond ik dan weer spannend ;)). Heb oefeningen meegekregen en tips voor het litteken. Over 3 weken nog een keer terugkomen. En verder een beetje rustig aan doen ermee.

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-14 19:44

Klinkt goed!!

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 10:55

Hoe gaat het nu met jouw pols Kirsten?

Kirsten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-14 11:42

Donderdag ging het heel goed! Toen dacht ik wel even 3 wassen weg te vouwen.
Fout.... Nu dus behoorlijk last.

RubyRed

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-14 21:08

Ooh wat vervelend!