Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
quera schreef:Misschien toch beter gaan luisteren. En zo heeft een topic ook geen zin als je niet naar de tips luistert.
Ik zou het nu alleen spoelen met water of afgekoeld gekookt water met zout er in.
GEEN sterilon. Dat is veelste agressief.
Ibanez schreef:Voorlopig even spoelen met zout water (gekookt water) 2x per dag. Probeer er zo min mogelijk aan te zitten met je handen, en die van te voren goed wassen! En inderdaad geen sterilon gebruiken.. Ik zou ook even de piercer bellen en om advies vragen, misschien wil hij het graag zelf even zien.
Heb je het originele sierraad er weer in gedaan of een nieuwe?
mariekekroon schreef:Ibanez schreef:Voorlopig even spoelen met zout water (gekookt water) 2x per dag. Probeer er zo min mogelijk aan te zitten met je handen, en die van te voren goed wassen! En inderdaad geen sterilon gebruiken.. Ik zou ook even de piercer bellen en om advies vragen, misschien wil hij het graag zelf even zien.
Heb je het originele sierraad er weer in gedaan of een nieuwe?
ik doe het al spoelen met zeezout water
ik durf er niet aan te zitten.. ik doe er zoizo geen sterilon op, dat schijnt heel slecht te zijn
ik heb het sierraad die de piercer er na het piercen in heeft gedaan der in( 1e sierraad dus)