help: me piercing is er uit , nu is het dik

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 22:01

[
Dan kun je beter even langs de piercingshop gaan.
[/quote]

was ik vandaag nog geweest, daar zeiden ze ook dat het te vroeg was voor wisselen.. maar ik kan niet zo goed luisteren, en nu moet ik het dus voelen[/quote]
Sorry maar dat is wel heel dom. Het is hun baan dus dan luister je toch naar ze?[/quote]

ja, ik weet het, maar daar is het nu te laat voor

Anoniem

Re: help: me piercing is er uit , nu is het dik

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 22:09

Gewoon niet aan komen, schoonmaken met een zoutoplossing en weer zo'n beetje een jaar wachten tot het wél genezen is.

quera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 08:49

Misschien toch beter gaan luisteren. En zo heeft een topic ook geen zin als je niet naar de tips luistert.

Ik zou het nu alleen spoelen met water of afgekoeld gekookt water met zout er in.
GEEN sterilon. Dat is veelste agressief.

KingYasFenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 13:57

quera schreef:
Misschien toch beter gaan luisteren. En zo heeft een topic ook geen zin als je niet naar de tips luistert.

Ik zou het nu alleen spoelen met water of afgekoeld gekookt water met zout er in.
GEEN sterilon. Dat is veelste agressief.

en accepteren dat kraakbeen ontsteking (die je door dit domme gedrag kan krijgen) weldegelijk grote gevolgen kan hebben..

een helix is niet een gewoon piercingkje zoals je oorbelgaatjes laten schieten hoor..
dom dom dom, en ook niet luisteren als de piercer al zegt 'doe het niet is te vroeg'

Ik gun het niemand om problemen te krijgen met kraakbeen ergens in je lichaam..
maar zo zoek je de problemen echt op

mariekekroon

Re: help: me piercing is er uit , nu is het dik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 17:40

ik weet dat een helix niet een gewoon oorbel gaatje is, ik heb zelf ook aan allebei de kanten 2 gaatjes
ik weet dat het niet slim is, maar daar had ik toen niet bij nagedacht, dat is dom, maar nu is der niks meer aan te doen

Ibanez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 17:48

Voorlopig even spoelen met zout water (gekookt water) 2x per dag. Probeer er zo min mogelijk aan te zitten met je handen, en die van te voren goed wassen! En inderdaad geen sterilon gebruiken.. Ik zou ook even de piercer bellen en om advies vragen, misschien wil hij het graag zelf even zien.
Heb je het originele sierraad er weer in gedaan of een nieuwe?

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 18:40

Ibanez schreef:
Voorlopig even spoelen met zout water (gekookt water) 2x per dag. Probeer er zo min mogelijk aan te zitten met je handen, en die van te voren goed wassen! En inderdaad geen sterilon gebruiken.. Ik zou ook even de piercer bellen en om advies vragen, misschien wil hij het graag zelf even zien.

ik doe het al spoelen met zeezout water
ik durf er niet aan te zitten.. ik doe er zoizo geen sterilon op, dat schijnt heel slecht te zijn
ik heb het sierraad die de piercer er na het piercen in heeft gedaan der in( 1e sierraad dus)

Ibanez

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 19:16

mariekekroon schreef:
Ibanez schreef:

ik doe het al spoelen met zeezout water
ik durf er niet aan te zitten.. ik doe er zoizo geen sterilon op, dat schijnt heel slecht te zijn
ik heb het sierraad die de piercer er na het piercen in heeft gedaan der in( 1e sierraad dus)

Dat is mooi, soms kan een sieraad van ander materiaal een zwelling veroorzaken. Als het goed is moet de zwelling binnen een week goed afnemen, maar laat het er voorlopig inzitten. Ik heb het zelf ook een helixpiercing er te vroeg uitgehaald en ik weet hoe pijn het doet. Hopelijk geneest het snel!