Koken, bodybutter, tegen droge plekjes, haarmasker, in zelf gemaakte gezichtsmaskers, ontshminker,.... Ik hou van dat goedje en gebruik het ook bijna voor alles !
anneliesdj
Geplaatst: 31-01-14 10:16
NeverGiveUp schreef:
Bij de Albert heijn grote pot, 8 euro.
Waar vind ik dat? Aziatisch, natuurafdeling, rijst ed?
NeverGiveUp
Geplaatst: 31-01-14 10:38
anneliesdj schreef:
NeverGiveUp schreef:
Bij de Albert heijn grote pot, 8 euro.
Waar vind ik dat? Aziatisch, natuurafdeling, rijst ed?
Oeh dat kan ik me niet meer herinneren.. geloof dat er daar ook allerlei oliën stonden, sesam en zo. Witte pot met blauwe dop, in grote ah's niet in de kleintjes.
Reusje0504
Geplaatst: 31-01-14 10:44
Ik gebruik het vooral bij het koken ipv olijfolie/boter. Als de roomboter op is ook op mn brood maar dat vind ik niet superlekker. Ik hoorde datje het ook als deo kan gebruiken, maar heb iknog nooit geprobeerd . Verder gebruik ik het ook voor het maken van koekjes/mueslirepen etc.
Voor mijn huid en haar vond ik het juist niet prettig, gebruik nu vaker arganolie.
Heb nog een grote pot staat, vind zonde om hem weg te gooien... Misschien hier iemand die hem tegen een kleine vergoeding over wil nemen? Heb het bij de tuinen gekocht trouwens.
ook lekker in een smoothie. Als vet als ik zelf chocolade maak. Op een rijstwafel, op m'n lijf, op m'n paarden of op m'n katten (ze vinden het nog lekker ook). Ik heb wel de "extra vergine" met cocossmaak omdat ik gek op cocos ben.
nee juist helemaal niet, van de glijmiddels van de shops krijg ik juist irritatie maar dit is puur natuur en werkt vele malen beter en langer dan die van de shops. Daarbij ook veeeeeeel goedkoper je hebt namelijk ook die waar de kokossmaak niet aanwezig is maar wel kokosolie is. En een lepeltje in een schaaltje doen, in de magnetron voor enkele sec en je hebt er topspul aan echt geen gein
Ik Finland was ik bij een stal en zij gebruikte het altijd wanneer ze de manen van t paard kamde.. ter vervanging van cowboy magic zeg maar.. dus om het goed doorkambaar te maken en anti-klit.. erg verzorgend voor de haren, zorgt voor een mooi bos manen
Ik heb t in Nederland nooit echt goedkoop kunnen vinden.. maar heb ook nooit heel goed gezocht.. toko is wel een goede.. daar ga k eens zoeken