Epilator probleem

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 16:47

Tazzey schreef:
Ik heb zelf ook een Braun Silk Epil badtereurding. Ik gebruik hem alleen onder water. Op de benen gaat het ook echt alleen onder water, boven water heb ik hetzelfde probleem als TS.
Mijn oksels doe ik ook, en ook alleen onder water. Hoe dat voelt? Alsof er een fragmentatiebom in je BH afgegaan is. Maar het resultaat is wel erg mooi :D

Als ik dat mijn machine doe staan al mijn haren recht met een permanente krul :P

muntdrop

Re: Epilator probleem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:49

Wat heb jij nou weer voor super haren? :o

Ik denk dat je gewoon beter een nieuw paar haarloze benen kunt aanschaffen :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 16:56

Jouw haren hebben een raar soort verlatingsangst lijkt wel... }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 17:21

Haha verlatingsangst idd!

Wat ik doe, is eerst mijn benen soppen met douchecreme onder de douche. Met redelijk warm water dan worden de haartjes alvast zacht.. daarna scrub ik mijn benen zachtjes en daarna gebruik ik scheerolie of cremespoeling en scheer mijn benen met een mannenscheermesje (niet die plastic wegwerpmesjes). Zowel mijn vriend als ik, hebben ons rot gezocht naar fijne scheermesjes, waar we niet zown vreselijk pijnlijke huid van kregen. Uiteindelijk scheren wij nu al jaren met volle tevredenheid, met de scheermesjes van de HEMA! Met 1 mesje doen wij echt wel lang. Als ze wat bot worden, pakken wij een nieuwe kop. Voor echt gladde oksels scheer ik trouwens met deo! Even sprayen en ratsjjjj gladde oksels!!

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:21

En hoe verzorg je je huid achteraf? Dat kan ook schelen. Mijn moeder vertelde me laatst dat ze als haar benen te erg reageren na het scheren, ze er gewoon wat aftershave van mijn broertje op smeert. (Mijn ouders zijn gescheiden, dus da's de enige man die bij ons woont ;) )

Morrow_Less

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-14 20:03

Dat is het, ik ga een goede therapeut zoeken dames ! :P

Vroeger toen ik nog schoor, depte ik mijn benen af na het afspoelen en een geurloze lotion erna. Nu doe ik enkel de lotion als mijn benen iets wat gekalmeerd zijn door het waxen, epileren :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 20:14

Iemand een idee wat je na het epileren kunt gebruiken? Mijn benen zien eruit als een aardbei na het epileren...

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 17:44

Epileren was vroeger bij mij ook een drama. Het deed mega veel pijn, ik zat onder de rode bultjes en de haren groeiden in.... Ondanks de hoge kosten toch besloten tot IPL laseren. Ik heb 3 behandelingen gehad en nee, niet alle haartjes zijn weg. Maar op de een of andere manier zitten de haartjes nu veel losser en is het epileren van de overgebleven haartjes een fluitje van een cent en vrijwel pijnloos.

midori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 21:11

Ik gebruik ook olie om te scheren, en dan gewoon Natusan Baby Oil! Ook goed tegen van die rode bobbeltjes als je je bikinilijn scheert O:)

DaraBariton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-14 23:22

ik had er ook zo eentje. heb hem weggedaan.. kreeg allemaal rode bultjes die een tijdje bleven zitten dus nu maar weer gewoon scheren ;(