Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Urielle schreef:Ik ga eens kijken voor Neutral dan, wie weet helpt het want die heb ik niet, wel echt alle mogelijke merken van Robijn tot Persil tot Witte Reus tot Woolite. Maar net wat in de aanbieding is of wat ik krijg van familie.
Wasverzachter gebruik ik niet, wel alles in de droger en ik strijk alles.
Ik dacht zelf dat ze een tik mee had gekregen van vaderskant, want het komt ook voor bij autisme en ze is verder ook idd heel gevoelig aan haar lijf met licht, geluid, aanrakingen,.. (de papa is autistisch)
Cemlys schreef:Ik moet mezelf even corrigeren. Nog even het stofje opgezocht omdat ik eraan twijfelde. Vraag me niet hoe ik die andere verzonnen heb, maar dit is em: methylisothiazolinone.
ik had bij de tuinen een shampoo weg op basis van cocosolie. Dacht dat die ook wel zonder zou zijn maar helaas. Vandaar dus specifiek op zoek gegaan. Of de wortel of tomatenshampoo zonder is weet ik zo niet

Zilfstar schreef:Heeft bodyshop geen webwinkel?

) iets vetter maar ook erg prettig; de shea butter bodybutter van de bodyshop, die trekt bij mij ook erg snel in maar laat wel iets van een laagje op de huid achter (oftewel, glibberhandjes als je daarna je handen wast
) Myfairytale schreef:Wat ik me eigenlijk afvraag, is het echt een allergische reactie of is het meer irritatie van het kledingstuk an sich?
Rianneuhh schreef:
(en dat mogen dus ook lange rokken zijn, zolang het maar niet strak aan de benen komt) Urielle schreef:Rianneuhh schreef:
en is het beter nu met ander wasmiddel of weet je dat nog niet?
Zij heeft verder zodra de broek uit is en ze heeft even goed gekrabt geen problemen meer, wat haar betreft liefst elke dag zomer, rokkentijd(en dat mogen dus ook lange rokken zijn, zolang het maar niet strak aan de benen komt)