Tandarts

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

dancer_

Re: Tandarts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:48

Ik doe het liever zonder verdoving. Ik vind die spuit echt verschrikkelijk en lijd liever eventjes 5 minuten pijn als met zoon gare wang lopen. Maar ik wens je succes!

Volgens mij krijg je gewoon 3 prikjes in je wang, dat was bij mij vroeger zo :)

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:50

Vragen of ze tijdens dat ze de spuit zetten hard in je wang willen knijpen. Dan voel je het bijna niet. Als je dan de spuit in je wang krijgt is het net alsof er wat op gedruppeld wordt.

Spuit in je gehemelte is niet meer zo gemeen als een tijd terug, dan duurde de prik echt een paar seconden en deed het enorm pijn. Nu is dat een aardig snelle prik, op het moment dat je het voelt is het eigenlijk alweer klaar. Hier ook een held met de tandarts hoor. Maar ik vind de spuiten voortaan niet meer pijnlijk, dus laat voor elk miniscuul gaatje een prik zetten. Om het boren niet te voelen. Daar werd ik enorm angstig van.

Nu lig ik aardig relaxed, als ik maar weet dat ik verdoofd wordt, dan voel ik niets meer!

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:54

loez schreef:
Spuit in je gehemelte is niet meer zo gemeen als een tijd terug, dan duurde de prik echt een paar seconden en deed het enorm pijn. Nu is dat een aardig snelle prik, op het moment dat je het voelt is het eigenlijk alweer klaar. Hier ook een held met de tandarts hoor. Maar ik vind de spuiten voortaan niet meer pijnlijk, dus laat voor elk miniscuul gaatje een prik zetten. Om het boren niet te voelen. Daar werd ik enorm angstig van.

Ik heb hem anders vorig jaar nog gehad en ik schrok me kapot van de pijn die ik niet had verwacht! En dan heb ik echt een supertandarts. Ook bij de kaakchirurg deed de gehemelteprik erg pijn en ik ben geen mieperd qua pijn.
In m'n wang etc vind ik dan weer helemaal niet zo vervelend.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:58

Ik ben twee keer behandeld zonder verdoving. Geef mij maar die spuit :=
Die spuiten zijn trouwens ook gemeen en daarna heb je het gevoel alsof je hele mond scheef hangt :=

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 09:58

LZP -> MW

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 10:07

Wanneer krijg je dan een gehemelte prik, ook bij gaatjes?

missje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:09

VeraPopeye schreef:
Ik neem aan dat het bij elke behandeling de zelfde spuit is? Maar het gaat om een gaatje en gaatjes tussen mijn kiezen, geen idee wat ze precies van plan zijn. Wel behoorlijk wat volgens mij

Gewoon spuitje in je wang, stelt niks voor.

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 10:20

In me wang kan ik nog wel aan hoop ik hihi. Maar in me gehemelte of tandvlees ben ik echt bang voor

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:42

ik vraag altijd kinderverdoving, ze doen dan beetjeverdovingsgel op de plek waar de spuit komt. werkt top je voelt niks!!

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 10:49

Ik ben net terug en het viel gelukkig reuze mee, ik heb helemaal niks gevoeld!
Succes TS, lekker ontspannen gaan liggen en ergens anders aan denken, dan is het zo voorbij.
Dat klinkt krom maar het werkt wel het beste, je kan het!!

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 13:26

Ik zit in de wachtkamer.. Me pilletje werkt nog voor geen meter, ben ook enorm misselijk. Bahbah

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 14:43

Hoe ging het TS? :(:)

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 17:45

Hannemarie fijn voor je dat het zo goed ging, jou behandeling was toch net een beetje heel veel erger als de mijne!

Het ging echt, eng. Ik had van te voren verteld dat ik heel bang was en ik had gelukkig een hele aardige deze keer. De eerste spuit zat er in voor ik het doorhad, de tweede bleef redelijk lang er in en bewoog hij oook even. Dat was geen fijn gevoel, maar ook niet vreselijk. Verder twee kiezen zonder verdoving gedaan, deed niet echt heel veel pijn. En de rest helemaal niet natuurlijk, maar het boren vond ik zo eng dat ik alsnog helemaal lag te trillen terwijl ik niks voelde. Ben bij thuiskomst meteen even gaan slapen tot de verdoving grote deels uitgewerkt was.

En het leukste, ik mag over 2 weken weer! :D

:')

SayaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:08

Gelukkig is het meegevallen :D

bliver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 18:00

ik heb echt precies hetzelfde. Ik weet dat de verdovind eigenlijk wel mee valt maar als die boor aan gaat lig ik te trillen als een rietje. En achteraf denk ik het valt best mee.

stoffie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 19:04

Ben ook niet dol op de tandarts geweest. Maar heb nu een supergoeie....verteld wat hij doet en neemt rustig de tijd.....ga nu met een goed gevoel naar de tandarts