Slaaparmband?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:09

Zo van die dingen moet je op de site van skepsis of skepp eens opzoeken, zal niet veel fraai uitkomen.

Maar het placebo-effect is voor sommigen echt een wondermiddel. Je kan altijd proberen om de armband te kopen als je hem mooi vind (en indien niet, gewoon een goedkope die er een beetje op lijkt), en dan je moeder gewoon vertellen dat het werkt. Wie weet helpt het dan wel. Maar als ze armbanden niet mooi vindt zou ik er mijn geld niet aan verspillen :D .

Lusitana

Re: Slaaparmband?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 19:48

Nou geloof ik niet dat zo´n armband werkt, maar wil wel even een persoonlijke ervaring delen.

Toen ik jaren geleden met mijn ex in Saumur was, was er een straat waar om de zoveel meter een ijzeren band dwars op het voetpad lag (volgesn mij ging die ook nog haaks omhoog in de muur van een gebouw). Dat had ik eerst nog niet door, maar telkens als ik daar overheen ging voelde dat voor mij byzonder onaangenaam. Uiteindelijk legde in het verband met die staven en zijn we aan de andere kant zijn gaan lopen. Mijn ex had nergens last van en dacht eerst dat ik me aanstelde.

Dus ik kan me ook voorstellen dat de een gevoeliger is voor magnetische velden dan een ander (ik voel trouwens ook onweer aankomen)...
Maar ik geloof niet dat een magneet op 1 plek iets met je lichaam doet.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-14 20:18

Lusitana schreef:
Nou geloof ik niet dat zo´n armband werkt, maar wil wel even een persoonlijke ervaring delen.

Toen ik jaren geleden met mijn ex in Saumur was, was er een straat waar om de zoveel meter een ijzeren band dwars op het voetpad lag (volgesn mij ging die ook nog haaks omhoog in de muur van een gebouw). Dat had ik eerst nog niet door, maar telkens als ik daar overheen ging voelde dat voor mij byzonder onaangenaam. Uiteindelijk legde in het verband met die staven en zijn we aan de andere kant zijn gaan lopen. Mijn ex had nergens last van en dacht eerst dat ik me aanstelde.

Dus ik kan me ook voorstellen dat de een gevoeliger is voor magnetische velden dan een ander (ik voel trouwens ook onweer aankomen)...
Maar ik geloof niet dat een magneet op 1 plek iets met je lichaam doet.

Wat een aparte ervaring! Bedankt voor je verhaal.

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 23:27

Raad eens: Ze heeft hem van iemand anders cadeau gekregen :')
Heb nog niet gehoord of het werkt of niet van haar.

_Caro_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-14 23:38

Nog brillianter trouwens: op tv verkopen ze tegenwoordig ook afslank-ringen. En niet de versie voor rond de maag, maar voor rond de vinger! :7

Zoiets dus: http://www.mileskimball.com/buy-acupressure-ring-306030
En blijkbaar dient elke vinger voor een andere 'target'-zone. *\o/*

Allemaal kopen die handel, zou ik zo zeggen! Lekker makkelijk; juwelen om goed te slapen, juwelen om af te vallen. En dat allemaal zonder nog enige moeite te moeten doen :D

CastaMickey

Re: Slaaparmband?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-14 23:44

Voor 4 dollar? Dat lijkt me sowieso al onrealistisch.
Achja, het is een leuke armband, het kan vast geen kwaad :)