Jeuk..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

_Denise_

Re: Jeuk..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 17:38

Ben je al bij de HA geweest?

kellaxy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 17:42

Ik heb het ook! Ik heb de andere reacties niet gelezen maar heb je het altijd en alleen op je benen? Ik voornamelijk wel maar ook wel overal. En vooral s'avonds!

Ik vermoed strakke kleding/rijbroeken (!)

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 19:33

Niet van het scheren? Daar komt het bij mij ineens van.. Had er voorheen nooit last van.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 19:36

oh god schij uit, ik heb in de winter altijd helemaal mijn benen kapot liggen, ik krab tot bloedens toe en verder (soms zelfs met een schaar of iets :o )
ik heb astma en bleek daardoor eczeem te hebben. ik heb hiervoor Elecom gehad van mijn dokter. werkt perfect

tennan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 19:39

Undefined, dat zou inderdaad ook nog eens kunnen! Ik heb net nieuwe scheermesjes inderdaad.

Strakke/donkere broeken kan het haast niet zijn, ik draag dezelfde broeken als anders...
Vreemde is dat ik helemaal geen bultjes/droge huid of wat dan ook heb, het jeukt alleen ontzettend.

HA zei dat ik eerst maar eens een ander wasmiddel moest proberen, dus dat doen we dan maar braaf. :)

xZiva_ ik heb mijn onderbenen nu inderdaad ook kapot liggen. En het vervelende is dat ik bleef krabben, ook al deed het zeer. Nu weer poeder er op. Hoop dat ik er af kan blijven, haha!