Al zovaak in de zeik genomen...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:13

...Wauw, die zag ik even niet aankomen, ik had iets minder drastisch verwacht.

Als ik heel eerlijk mag zijn, ik zeg uit de buurt blijven, of dan toch als 'gewone vriend' houden. Met alle respect maar ik heb een klein beetje het idee dat je momenteel zelf niet al te stabiel bent (ik bedoel dat niet negatief, maar je hebt al niet zo'n positief beeld van jongens nu) en dan zou ik toch zeggen, pas een beetje op jezelf. Ik zeg niet dat hij tegen jou ook een eikel zal zijn, dat kan ik vanaf hier niet beoordelen, maar dit is hoe ik er in eerste instantie tegenover zou staan. Leven beteren is natuurlijk hartstikke goed, maar een maand is maar kort en ik zou het zelf toch liever wat langer aankijken.

BOKTMANDYY

Re: Al zovaak in de zeik genomen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 00:15

Dat klopt, toen ik me meer ging verdiepen in zijn achtergrond ben ik daar best van geschrokken, heeft hij ook gemerkt en zei dat hij zichzelf zou gaan verbeteren, heb sindsdien niks slechts gehoord ook geen dikke dossiers gevonden, en ik hoor nogal veel dingen...

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:18

Ik zou liever eerst zien dat hij zichzelf verbetert. Sowieso zou ik al afhaken bij iemand die 'bereid is zichzelf te verbeteren, en zeker nadat hij jouw shock zag'. Ik weet niet, maar ik heb er gewoon geen fijn gevoel bij :o
Er zijn zat én intrigerende én lieve én betrouwbare kerels TS, en die ben je echt waard :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:20

Inderdaad, gewoon links laten liggen.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 00:27

Hmmm, zal proberen afstand er van te nemen, want denk dat het thuis ook niet zeer gewaardeerd word als ze erachter komen hoe zijn jeugd was. Dan toch maar kiezen voor de repen chocola, of een pony stelen en hem in een verlaten schuur stallen, als avond eten krijg hij groentesoep. Ik zeg doen _O-

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:28

Of een leuke vent zoeken, zijn er zat ;)

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 00:30

Enne, niet 'proberen' TS, gewoon doen ;)

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 00:32

Nou dat gaat nog wel even duren, wil eerst zelf weer 100% in mezelf geloven

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 01:01

Geen badboys hier maar badgirls..... Ik hoop dat ik voorlopig genezen ben en probeer er zo ver mogelijk bij uit de buurt te blijven. Dat moet een mens niet voor zichzelf willen.

Geef mij maar tig katten en een breiwerkje! Ts je bent welkom in de club als je interesse hebt! :D

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 01:11

Hahaha, nou leren breien zou wel leuk zijn, ja mijn katten gaan toch ook wel voor hoor

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 01:15

Ik zie mezelf al stranden in een huis met 30 katten zonder enige man in m'n leven :+

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 01:20

Hahaha, en met een dozijn chocola en in een dikke stoel aan het breien, ja zo zie ik mijn toekomst.........

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 01:26

BOKTMANDYY schreef:
Hahaha, en met een dozijn chocola en in een dikke stoel aan het breien, ja zo zie ik mijn toekomst.........

Haha precies dit inderdaad :+

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 01:34

Nou maartje, waar blijft mijn stappenplan voor het breien :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 03:17

Mensen kunnen veranderen maar als ie daar nog mee moet beginnen zou ik mijn verstand gebruiken en wachten tot ie iig goed op weg is. Het feit dat je twijfeld zegt daarin ook genoeg. Wanneer je echt gevoelens hebt voor iemand, dan twijfel je niet zoals jij nu doet. Hoe cliché dit ook mag klinken. :)

Ik ben getrouwd met een echte 'ex-badboy' maar die had wel zijn leven al op de rit toen we samen kwamen. Bindingsangst was hier ook een dik probleem maar hoe bang ik ook was, ik was zo gek van 'm dat ik het niet 'niet kon doen'. :)

(Ik was overigens in die mate bang voor relaties dat ik met een vriendin wilde gaan samen wonen als huisgenoot zeg maar, omdat ik wel op eigen benen wilde..)

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:55

Heeft ie behoefte aan een leuk meisje en weet hij dat jij hem al zag zitten?

Ik zeg niet stoppen, ik zeg lekker aan klooien maar snel en slim genoeg zijn dat hij je niet kan gebruiken als hij dat van plan is. Draai het liever een beetje om.
(Niet dat je hem moet gebruiken maar wees hem voor.

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 23:58

Nou ik denk niet dat het nog meer zin heeft, want jawel jullie lieve bokkers, jullie hadden weer eens gelijk := gelukkig nog niet zo aan hem gehecht dat ik chocolade inkopen moet doen, maar toch baal ik

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 00:01

Wat is er gebeurt dan? :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 00:04

BOKTMANDYY schreef:
Nou ik denk niet dat het nog meer zin heeft, want jawel jullie lieve bokkers, jullie hadden weer eens gelijk := gelukkig nog niet zo aan hem gehecht dat ik chocolade inkopen moet doen, maar toch baal ik

Vallen en opstaan :)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 00:14

Ik was zelf een bad boy.......maar ben nu toch al bijna 23 jaar bij mamagroom.......maw....volg je hart....

edit:vorige post niet gelezen,maar wel een advies voor de volgende keer....

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 13:13

BOKTMANDYY schreef:
Nou hij heeft idd verkeerde dingen gedaan in de maatschzppij zelf, weet hier ook niet veel van af, vroeger in inrichtingen gezeten en noem masr op, paar keer de cel van dichtbij gezien maar is bereid sinds een maand geleden zichzelf te verbeteren

BOKTMANDYY schreef:
Dat klopt, toen ik me meer ging verdiepen in zijn achtergrond ben ik daar best van geschrokken, heeft hij ook gemerkt en zei dat hij zichzelf zou gaan verbeteren, heb sindsdien niks slechts gehoord ook geen dikke dossiers gevonden, en ik hoor nogal veel dingen...

BOKTMANDYY schreef:

Ik zeg ook afstand nemen. Maar zo te lezen is het toch al op niets uitgelopen.
Ik neem aan dat hij ook jong is? Maximaal 20-22 jaar ofzo? Dan vind ik het verontrustend dat hij al strafbare dingen gedaan heeft, in inrichtingen heeft gezeten en zelfs meer dan één keer ik de gevangenis. Ik zou het vreselijk vinden als mijn dochter met zo iemand thuis kwam en volgens mij voel jij dit bij jou ouders ook wel aan zo te lezen!

Tja en sinds een maand bereid zich te verbeteren ..... wat is nu een maand??? Ik vind dat zeer kort en ik denk niet dat je dan al kunt bekijken of iemand op het juiste pad kan/wil blijven. Het zal ook misschien gedeeltelijk te maken hebben met de vriendengroep waarin hij zit en hoe vatbaar hij is voor meeloopgedrag/groepsdruk.
Nu lijkt (of misschien inmiddels leek) het goed te gaan, maar dossiers e.d. vind je niet op internet. Maar over een klein gedeelte van de strafbare feiten die gepleegd worden lees je iets terug op internet/media.

Mocht het inderdaad zo zijn dat hij weer de fout is ingegaan, dan zou ik hem zelfs als gewone vriend niet meer toelaten en helemaal afstand van hem nemen :(:) .

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 14:36

Delphi schreef:
niet dat je dan al kunt bekijken of iemand op het juiste pad kan/wil blijven. Het zal ook misschien gedeeltelijk te maken hebben met de vriendengroep waarin hij zit en hoe vatbaar hij is voor meeloopgedrag/groepsdruk.
Nu lijkt (of misschien inmiddels leek) het goed te gaan, maar dossiers e.d. vind je niet op internet. Maar over een klein gedeelte van de strafbare feiten die gepleegd worden lees je iets terug op internet/media.

Mocht het inderdaad zo zijn dat hij weer de fout is ingegaan, dan zou ik hem zelfs als gewone vriend niet meer toelaten en helemaal afstand van hem nemen :(:) .

Nee dat klopt, maar ik bind mij niet snel aan een jongen, als t duidelijk is dat we allebei wat voor elkaar voelen betekent dit voor mij niet gelijk dat we een relatie kunnen starten. Dat klopt over het vriendengroepje. Nee we zitten meestal bij hem en hij krijgt verklaringen en dossiers op papier, daar had ik het over :')
Ik neem nu zoieso een beetje afstand van hem, lijkt me beter

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 15:49

BOKTMANDYY schreef:
Delphi schreef:
niet dat je dan al kunt bekijken of iemand op het juiste pad kan/wil blijven. Het zal ook misschien gedeeltelijk te maken hebben met de vriendengroep waarin hij zit en hoe vatbaar hij is voor meeloopgedrag/groepsdruk.

Nee dat klopt, maar ik bind mij niet snel aan een jongen, als t duidelijk is dat we allebei wat voor elkaar voelen betekent dit voor mij niet gelijk dat we een relatie kunnen starten. Dat klopt over het vriendengroepje. Nee we zitten meestal bij hem en hij krijgt verklaringen en dossiers op papier, daar had ik het over :')
Ik neem nu zoieso een beetje afstand van hem, lijkt me beter

:+ Dan had ik het even helemaal verkeerd begrepen ... sorry!
Dat hij verkeerde vrienden heeft is wel een heel groot nadeel. Dat zorgt er toch voor dat de kans behoorlijk groot is dat hij weer een keer terug zal vallen. Wil hij zichzelf echt verbeteren, dan zal hij ook afscheid moeten nemen van die 'vrienden'.
Ik denk dat je er goed aan doet afstand van hem te nemen!

BOKTMANDYY

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 20:52

Dat klopt, heb er niet veel moeite mee, dus het zal wel weer goed komen haha

BenteMaxime

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:22

Haha we zijn vast niet voor eeuwig lonely Mandy :')