Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

gelukkig nog niet zo aan hem gehecht dat ik chocolade inkopen moet doen, maar toch baal ik
BOKTMANDYY schreef:Nou hij heeft idd verkeerde dingen gedaan in de maatschzppij zelf, weet hier ook niet veel van af, vroeger in inrichtingen gezeten en noem masr op, paar keer de cel van dichtbij gezien maar is bereid sinds een maand geleden zichzelf te verbeteren
BOKTMANDYY schreef:Dat klopt, toen ik me meer ging verdiepen in zijn achtergrond ben ik daar best van geschrokken, heeft hij ook gemerkt en zei dat hij zichzelf zou gaan verbeteren, heb sindsdien niks slechts gehoord ook geen dikke dossiers gevonden, en ik hoor nogal veel dingen...
BOKTMANDYY schreef:Nou ik denk niet dat het nog meer zin heeft, want jawel jullie lieve bokkers, jullie hadden weer eens gelijkgelukkig nog niet zo aan hem gehecht dat ik chocolade inkopen moet doen, maar toch baal ik
. Delphi schreef:niet dat je dan al kunt bekijken of iemand op het juiste pad kan/wil blijven. Het zal ook misschien gedeeltelijk te maken hebben met de vriendengroep waarin hij zit en hoe vatbaar hij is voor meeloopgedrag/groepsdruk.
Nu lijkt (of misschien inmiddels leek) het goed te gaan, maar dossiers e.d. vind je niet op internet. Maar over een klein gedeelte van de strafbare feiten die gepleegd worden lees je iets terug op internet/media.
Mocht het inderdaad zo zijn dat hij weer de fout is ingegaan, dan zou ik hem zelfs als gewone vriend niet meer toelaten en helemaal afstand van hem nemen.
BOKTMANDYY schreef:Delphi schreef:niet dat je dan al kunt bekijken of iemand op het juiste pad kan/wil blijven. Het zal ook misschien gedeeltelijk te maken hebben met de vriendengroep waarin hij zit en hoe vatbaar hij is voor meeloopgedrag/groepsdruk.
Nu lijkt (of misschien inmiddels leek) het goed te gaan, maar dossiers e.d. vind je niet op internet. Maar over een klein gedeelte van de strafbare feiten die gepleegd worden lees je iets terug op internet/media.
Mocht het inderdaad zo zijn dat hij weer de fout is ingegaan, dan zou ik hem zelfs als gewone vriend niet meer toelaten en helemaal afstand van hem nemen.
Nee dat klopt, maar ik bind mij niet snel aan een jongen, als t duidelijk is dat we allebei wat voor elkaar voelen betekent dit voor mij niet gelijk dat we een relatie kunnen starten. Dat klopt over het vriendengroepje. Nee we zitten meestal bij hem en hij krijgt verklaringen en dossiers op papier, daar had ik het over![]()
Ik neem nu zoieso een beetje afstand van hem, lijkt me beter
Dan had ik het even helemaal verkeerd begrepen ... sorry!